Toon posts:

dvd wel afspelen maar kan niet geript worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn dvd Bad Boys kopieren maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
Heb het geprobeerd met dvddecryptor, smartripper, dvdshrink, anydvd en dvd43.
vob 1 tot en met 3 gaat goed maar bij 4 5 en 6 kan hij geen keys vinden. Als ik de laatst gevonden key gebruik krijg ik vervormt beeld. Ik kan de dvd wel gewoon afspelen met intervideo windvd5.
Wie weet er een oplossing.

• TNijpjes
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kijk eens hier is mij ook gelukt

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BB1 of BBII ? BBII kan ik hier zonder problemen rippen met DVDshrink 3.1.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Omdat de dvd niet meer in goede staat is. Als je een dvd ript skipt hij geen frames en als je het afspeelt wel.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geprobeerd zoals het daar staat maar dat gaat niet goed bij mij, nog steeds hetzelfde als wat jij had bij chapter 16 gaat het mis. Misschien dat ik iets niet goed doe?
Ik doe de file mode en selecteer alles.

• TNijpjes
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als DVD decryptor de melding geeft dat ie geen vunerable sectors kan vinden moet je op nee klikken en bij de volgende vraag ook. Die vraag krijg je een stuk of 20 keer. Je moet dus wel vol houden.

Verder heb ik ook de gehele CD geript naar me HD. (Ik heb DVD decriptor 3.2.0.0 gebruikt)
Anders moet je de nieuwste versie eens proberen van DVD decriptor.

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook gedaan elke keer op nee klikken, maar als ik dan met dvd2one aan de gang gaat zegt hij dat er een encryptie opzit en gaat dan niet verder.
Had op internet nog iets anders gevonden en dat was om met smartripper aspi te gebruiken. Dan vindt hij halverwege vob4 andere keys, dan doet dvd2one het wel, maar als hij gebrand is gaat het vanaf hoofdstuk 16 weer verkeerd en zie ik alleen blokjes.
Pagina: 1