Toon posts:

MSN> Webcam in gebruik of losgekopeld melding.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer in msn 6.1 me camare te instaleren maar het lukt niet doordat die zegt dat me camare niet verbonden is of al in gebruik is.
Terwijl me camar gewoon goed is aangesloten en ik heb veder geen andere progie's draaien die de schuldig kan zijn.

Mijn Os is win2k.

Hier een screenshot van de melding,
Afbeeldingslocatie: http://tux.demon.nl/~joram/msn.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende webcam progie's al geprobeerd. De meeste lopen vast tijden het inlezen van de webcam.

WebcamXP doet het wel maar de webserver en de ftp upload functie doet het niet, dus daar heb ik ook niks aan.

Veder heh ik gelezen dat er voor win Xp een update is voor als je probleme hebt met de webcam functie van msn. Alleen op de microsoft site heb ik niet zo zelfde update kunne vinden voor win 2k. Weet iemand mischien waar je wel zo update kan downloaden voor win 2k ?

• RobertDH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 11:51
Heb je wel de goede camera uitgekozen in de Wizard Beeld en Geluid afstemmen? En weet je wel zeker dat deze compatibel is met Windows om als webcam gebruikt te worden?

Verwijderd

Topicstarter
Jep, het is mijn DV camara die ik gebruik als webcam. Met d enieuwe msn 6.1 heb ik gehoord dat die het er gewoon in moet werken.

Veder deedt me camara het ook elktijd in netmeeting, maar sinds ik overgestapt ben naar win2k doet die het niet meer in netmeeting. Ik denk dat het een bug is van win 2k :-(.