Toon posts:

[USB Memory Key] win98. geen stuurprogramma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best Tweaker,
bij mijn nieuwe computer heb ik een Dell USB Memory Key 64 mb gekregen. Deze werkt goed op win XP, maar door mijn oude computer win 98 2e editie wordt hij niet herkend, doordat hij geen stuurprogramma kan vinden. Waar kan ik dat eventueel downloaden, want ik kan het nergens vinden??? Bij voorbaat dank.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 10:26
Op de site van Dell :?
Als het goed is heb je er toch een driver cd bij gekregen :?
Memory sticks worden vanaf winME automatisch herkend.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 20:56
[google=Dell USB Memory Key drivers]:
USB-Drivers.com
MemoryKeyTools.com

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
De patch die ik gevonden heb op MemoryKeytool heb ik kunnen downloaden maar na installatie geeft mij computer aan dat er een code 28 probleem is en dat het stuurprogramma dus nog steeds niet geinstalleerd is. Op de dell site is niks verkrijgbaar en op de usb-drivers.com kom je vanaf een .zip file uit op een dode link dus daar heb ik ook niks aan. Wat is het probleem?

• Steam
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Steam

just getting there

Ik heb hetzelfde probleem met een medion usb-key. Vanaf win2000 gaat alles ok, maar win98 vraagt om een driver. Medion geeft geen drivers voor hun usb key omdat 2000 en xp die niet nodig hebben, en win98 ondersteunen ze niet.
Ik zou eigenlijk een univerele driver verwachten (net als in xp) op de microsoft site. Maar ik heb helaas nog niets gevonden.

Nobody knows nothing... some of us just know very little

Verwijderd

deze driver gebruik ik voor mijn 64MB flashdisk. Die is vrij universeel.

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Ik heb toevallig dezelfde USB key van Dell. Als ik deze in Windows XP erin stop gaf hij als merk Lexar oid aan. Na een paar minuten zoeken had ik de werkende driver voor Win98. Je kan hem hier vandaan halen. Het is een self extractable rar file zodat ik hem ook op school kon openen :)
Pagina: 1