kzou graag een billboard makekn in photoshop maar kvraag me af hoe ik gras kan namaken en ook de palen en het lichteffect, alle tips zijn welkom
Ik zou als ik jou was je slotjes van vorige topics een keer goed doornemen....
verder deze keer de oplossing: www.google.com
verder deze keer de oplossing: www.google.com
[ Voor 28% gewijzigd door disjfa op 27-03-2004 12:58 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Probeer eens wat tutorials met Photoshop. Als je nog nooit of nauwelijks met PS hebt gewerkt, denk dan niet dat je er gelijk wat moois uit gaat krijgen.
Zoek ook eens op Google over Perspectief en Lichtval (ik schrijf het even met een hoofdletter, zoek er gewoon wat informatie over op).
Schaduwen van bijvoorbeeld vouwen in een wapperend doek kun je maken door een half transparante laag over je basislaag heen te leggen, en die zwart te maken en te blurren. Gummen kan altijd daarna nog, dan kun je je schaduw goed vormgeven.
(layers, blend modes en schaduwwerking in een notendop zeg maar
)
Ik denk niet dat het je vanmiddag lukt, en ook morgen niet. Overmorgen wellicht, als je nu stopt met nutteloze vragen stellen en je goed op een paar PS tutorials stort. Succes!
Zoek ook eens op Google over Perspectief en Lichtval (ik schrijf het even met een hoofdletter, zoek er gewoon wat informatie over op).
Schaduwen van bijvoorbeeld vouwen in een wapperend doek kun je maken door een half transparante laag over je basislaag heen te leggen, en die zwart te maken en te blurren. Gummen kan altijd daarna nog, dan kun je je schaduw goed vormgeven.
(layers, blend modes en schaduwwerking in een notendop zeg maar
Ik denk niet dat het je vanmiddag lukt, en ook morgen niet. Overmorgen wellicht, als je nu stopt met nutteloze vragen stellen en je goed op een paar PS tutorials stort. Succes!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
eens met DB; probeer eerst zelf eens wat, dit is toch echt vrij basic en er is genoeg over te vinden...
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()