Ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 notebooks
kort samengevat:
+ aspire amd cpu wat mijn voorkeur heeft
+ aspire dvd brander
+ aspire gpu (scheelt dit veel?)
+ travelmate win xp pro
+ travelmate prijs
Ik ga hem vooral als desktop replacer gebruiken, en af en toe voor wat presentaties ofzo. Het mobiel werken is niet heel belangrijk, maar ik zal hem wel elk weekend mee nemen van mijn studenten kamer naar mijn ouderlijk huis.
Gebruik:
- office
- internet (incl webdesign/ webscripting)
- af en toe een spel (en dan vooral age of empire, fifa e.d. niet zo veel hoot 'em ups)
Ik weet dat beide laptops makkelijk aankunnen wat ik er mee wil, maar wil er wel even mee vooruit kunnen.
Volgens mij verschillen ze niet zo heel veel, vooral de bovengenoemde + puntjes, welke denken jullie dat op de lange termijn voor het meeste plezier/ergernis gaan zorgen?
| Acer Aspire 1501LMi | Acer Travelmate 435LCi |
| AMD-64 3000+ (1800 mhz, 1MB cache) | Intel P4 3.06 HT 512 KB cache |
| 512 MB ram | 512 MB ram |
| 2x dual dvd brander | Cd-brander/dvd lezer |
| 60GB hdd | 40 GB hdd |
| Ati mobility 9600 64 MB | Ati mobility 7500 64 MB |
| Genoeg aansluitingen, incl - printer - ethernet - draadloos internet - firewire - infrarood - modem - s-video | Genoeg aansluitingen, incl - printer - ethernet - draadloos internet (volgens office center krantje) - firewire - infrarood - modem - s-video |
| 3.4 KG 326*290*38 | 3.1 KG 327*269*40 |
| Gemiddeld gebruik: >3 uur (GoT) accu: 95 Wh | Gemiddeld gebruki: 2.5 uur (PCone) accu: 70 Wh |
| Overig: Win xp home 1400*1050 15" scherm 3 in 1 card reader | Win xp pro 1024*768 15" scherm card reader (volgens office center krantje) |
€1599 Dynabite €1400 www.hd.nl | €1308 Office center € 1200 www.hd.nl |
kort samengevat:
+ aspire amd cpu wat mijn voorkeur heeft
+ aspire dvd brander
+ aspire gpu (scheelt dit veel?)
+ travelmate win xp pro
+ travelmate prijs
Ik ga hem vooral als desktop replacer gebruiken, en af en toe voor wat presentaties ofzo. Het mobiel werken is niet heel belangrijk, maar ik zal hem wel elk weekend mee nemen van mijn studenten kamer naar mijn ouderlijk huis.
Gebruik:
- office
- internet (incl webdesign/ webscripting)
- af en toe een spel (en dan vooral age of empire, fifa e.d. niet zo veel hoot 'em ups)
Ik weet dat beide laptops makkelijk aankunnen wat ik er mee wil, maar wil er wel even mee vooruit kunnen.
Volgens mij verschillen ze niet zo heel veel, vooral de bovengenoemde + puntjes, welke denken jullie dat op de lange termijn voor het meeste plezier/ergernis gaan zorgen?
[ Voor 3% gewijzigd door pietje63 op 27-03-2004 13:13 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!