Plextor lade gaat niet open

Pagina: 1
Acties:

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15
Het volgende is het probleem als ik op het knopje open druk op mijn brander gaat ie niet open.
Het groene lampje gaat knipperen en er beurd niks.

Als hem softwarematig open (Nero) gaat het wel goed.

Het is een plextor brander px-w2410a.
Ik heb de nieuwste firmware er op staan en ik draai winxp pro.
Er is niks veranderd qua hardware het is ineens gebeurt.

Wie weet wat ?

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
probeer het eens zonder IDE kabel, werkt hij dan nog niet...... stuur dan een mailtje naar plextor, vragen kost nix en service naar mijn mening goed (heb gehad dat tandwieltje van lade stuk was gegaan door blokkade (eigen schuld) en heb van plextor een nieuwe toegestuurd gekregen zonder kosten)

Verwijderd

Ja zeker,

Wat dat betreft is de prijs die je betaald zekers de moeite waard...
indien het kleinigheden zijn .. worden de reparaties buiten de garantie periode zelfs gratis verricht...

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
Vierkant228 schreef op 27 maart 2004 @ 11:24:
probeer het eens zonder IDE kabel, werkt hij dan nog niet...... stuur dan een mailtje naar plextor, vragen kost nix en service naar mijn mening goed (heb gehad dat tandwieltje van lade stuk was gegaan door blokkade (eigen schuld) en heb van plextor een nieuwe toegestuurd gekregen zonder kosten)
PLEXTOR EUROPE
Phone: +32-2-725-55-22
Tech Support: support@plextor.be

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 13:06
Kwestie van een vieze cd erin waardoor ie crasht ?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Jonez
  • Laatst online: 23-02 12:15
Maurice schreef op 27 maart 2004 @ 11:35:
Kwestie van een vieze cd erin waardoor ie crasht ?
Nee hij is echt leeg en softwarematig gaat ie altijd open en daarna meestal ook met het knopje.
Ik heb het idee dat er een programma gebruikt maakt van die brander maar weet niet welke.

• WhiteDog
  • Laatst online: 08-03 14:31

WhiteDog

met zwarte hond

Parkeer je PC even in je BIOS en doe hem dan een keertje of 10 open / toe. Als dat perfect gaat weet je in ieder geval dat het niet aan je hardware ligt.
Pagina: 1