"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Simpel. Ik heb hier ook een soortgelijk ding: Sony LCD tv. Je moet gewoon naar de lokale electroboer gaan, een 3.5 plug kopen en een stuk coax kabel (de dunne, flexibele). Stekker aan de coax kabel maken, coax kabel aan de andere kant van een normale coax stekker voorzien en voila, klaar.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Aha. Dat klinkt goed.
Er zit een VHF en een UHF tuner op, bij jou ook? En kun je dan gewoon alle kabel-tv zenders op dat ding bekijken?
Er zit een VHF en een UHF tuner op, bij jou ook? En kun je dan gewoon alle kabel-tv zenders op dat ding bekijken?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Yep!Yohan schreef op 27 maart 2004 @ 10:28:
Aha. Dat klinkt goed.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik ben ff langs geweest bij de elektroman. Hij kon wel zo'n kabeltje voor me fabriceren, maar sneller en makkelijker was volgens hem een andere oplossing: een speciaal klemmetje met een coax-kabel. Dit klemmetje aangesloten op de antenne van het tv-tje, en inderdaad: perfecte ontvangst!