Toon posts:

geen .gif afbeeldingen in explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sedert een maand geen gif afbeeldingen meer op bijna al mijn bezochte webpaginas. Ik gebruik xp home en zonealarm en de google toolbar.
als ik de laatste twee uitzet verandert er niet veel. Het is echter weer normaal als ik een (automatische) proxyserver installeer.
Wie o wie kan me van dit vervelende probleem afhelpen

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Waarom stel je de vraag nog een keer terwijl je er al een topic voor hebt geopend?

[rml][ IE] gif's niet meer zichtbaar *[/rml]

Je had ook een kleine kick kunnen maken in dat topic.

edit:
Wat gebeurt er als je je cache van IE leeg gooit en dan IE opnieuw opstart?

[ Voor 20% gewijzigd door Tukk op 27-03-2004 10:12 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk wordt de ie cache al geleegt met windows washer die altijd schoonmaakt na ie shutdown. dit helpt ook niet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 10:22:
waarschijnlijk wordt de ie cache al geleegt met windows washer die altijd schoonmaakt na ie shutdown. dit helpt ook niet
Zulke dingen zijn toch erg relevant om de volgende keer in de topicstart te zetten :)

Maar goed, zet ajb even alle nieuwe info als reply in [rml][ IE] gif's niet meer zichtbaar *[/rml], deze sluit ik omdat het erg onoverzichtelijk wordt om je vraag op meer dan een plaats te stellen: en zie ook alles dat [rml]momania in "[ IE] gif's niet meer zichtbaar *"[/rml] al zei :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.