pc reboot terwijl ik op afsluiten klik

Pagina: 1
Acties:

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 15:09
hey

ikke weer te zeuren :P

maarre, ik heb gister mn nieuwe moederbord + processor (asus a7n8x-x & amd athlon 2400+)binnen gekregen
ben dr echt super blij mee, maar als ik in windows xp op afsluiten klik, gaatie rebooten inplaats van afsluiten, ik heb nog nietzoveel ervaring met die nieuwe moederborden dus zou iemand me kunnen helpen ?
bedankt alvast

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zijn al meerdere topics over,
heb je misschien een Logitech setje aangesloten en drivers erop?
Windows Operated Systems - FAQ

[ Voor 81% gewijzigd door Calitomnication op 27-03-2004 09:59 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• megatronic
nee ik heb nix van logitech aan mn pc hangen :)
maar iniedergeval bedankt, ik zal daar ff kijken

Verwijderd

Windows Operated Systems - FAQ

kijk hier ook ff na

edit:spuit 11 enzo

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 10:02 ]

• megatronic
ik denk dat dit het is

In het BIOS staat de APM/ACPI ingeschakeld (Advanced Power Management). Dit conflicteert met de ingebouwde Powermanagement van XP/2000.

als ik dat in de BIOS uit zet, kom ik niet in windows, hij blijft gewoon haken in zo'n zwart scherm met zon knipperende underscore, kan ik in windows zelf niet iets uitzetten zodat ze geen problemen met elkaar hebben ?

oh trouwens, ik heb ook dat ene uit gezet dat mn pc niet opnieuw opstart als er een foutmelding is met afsluiten, als ik dan afsluit krijg ik een blauw foutmeldings scherm, en hij geeft een fout met het bestand: nv_agp.sys

kan dit er mee te maken hebben dat ik er op moment geen agp kaart in heb ?

heb er tijdelijk een PCI kaart in omdat ik namelijk met mn domme kop er nooit aangedacht heb dat ik een AGP 4 kaart moet hebben :P

volgende maand koop ik trouwes een ATI radeon 9600

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
megatronic schreef op 27 maart 2004 @ 11:10:
ik denk dat dit het is

In het BIOS staat de APM/ACPI ingeschakeld (Advanced Power Management). Dit conflicteert met de ingebouwde Powermanagement van XP/2000.

als ik dat in de BIOS uit zet, kom ik niet in windows, hij blijft gewoon haken in zo'n zwart scherm met zon knipperende underscore, kan ik in windows zelf niet iets uitzetten zodat ze geen problemen met elkaar hebben ?

oh trouwens, ik heb ook dat ene uit gezet dat mn pc niet opnieuw opstart als er een foutmelding is met afsluiten, als ik dan afsluit krijg ik een blauw foutmeldings scherm, en hij geeft een fout met het bestand: nv_agp.sys

kan dit er mee te maken hebben dat ik er op moment geen agp kaart in heb ?

heb er tijdelijk een PCI kaart in omdat ik namelijk met mn domme kop er nooit aangedacht heb dat ik een AGP 4 kaart moet hebben :P

volgende maand koop ik trouwes een ATI radeon 9600
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Is het opgelost met een AGP kaart? Heb namelijk tijdelijk ook een pci kaart.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, anders capture je de BSOD even door het Automatisch-Rebooten-Bij-Crash uit te schakelen (aangenomen dat je WinXP hebt :z ) :) Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter hoe je dat moet doen B)

• megatronic
ik heb nu een AGP kaart gekocht
een geforce fx-5900xt om precies te zijn :+

en het probleem is nu opgelost :)
Pagina: 1