Toon posts:

Fedora Core 1 - Dual Screen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ati Radeon 9600XT videokaart en draai al enige tijd in windows dual screen. Nu ben ik sinds korte tijd bezig met een dual boot tussen windows XP en Fedora Core 1 en ik zou dus graag een dual screen config hebben in Fedora.
Het is mij niet gelukt en ik vraag me dus af of het wel mogelijk is...

Verwijderd

Het is vast wel mogelijk en misschien zelf op 2 manieren:
1. met xinerama
2. via de ati drivers. Ik wet niet of Ati drivers dit ook heben mar bij nvidia hebben ze twin view waarmee dit kan.

Als je het op de manier via het screen menutje hebt geprobeerd in FC1: volgens mij is het niet raar dat het niet werkt, bij mij werkt dat namelijk ook niet.
Ik hoop dat je weer even vooruit kan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 10:30:
Het is vast wel mogelijk en misschien zelf op 2 manieren:
1. met xinerama
2. via de ati drivers. Ik wet niet of Ati drivers dit ook heben mar bij nvidia hebben ze twin view waarmee dit kan.

Als je het op de manier via het screen menutje hebt geprobeerd in FC1: volgens mij is het niet raar dat het niet werkt, bij mij werkt dat namelijk ook niet.
Ik hoop dat je weer even vooruit kan.
Met Xinerama had ik ook geprobeert, maar hij wil gewoon de tweede VGA out niet vinden... Ati driver gaat alleen over de Tv-OUT :'(

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 11:20
Met de ATI-driver kan je dual-screen instellen.
Nadat de RPM geinstalleerd is moet je fglrxconfig runnen en daar kan je instellen of je dual-screen optie wil en op welke manier.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.