Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stekkers wegwerken

Pagina: 1
Acties:

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:09

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Topicstarter
Morgen ga ik beginnen met fase 1 van m'n casemod. het wordt een zelfgebouwde case van alu. Waar mijn mobo vrij van alles bovenin komt te staan (alle andere onderdelen komen onderin). Dus mijn mobo komt niet tegen een zijkant aan te zitten. Nu ga ik dus alles met verlengkabels verlengen naar de achterkant.

Voorbeeld Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/26927/thumb.jpg

De kabels gaan onder het moederbord, door een gat naar het onderste gedeelte.

Maar, ik heb geen idee hoe ik op een nette manier mijn stekkers kan 'wegwerken'. De gaatjes boren/dremelen is niet z'n probleem. Maar hoe ga ik mijn usb/ps2/vga/sound/TV stekkers gemonteerd krijgen. Nu ben ik gewoon van plan, om het los door een gat te trekken. En dat is niet wat je zegt mooi.

Iemand een idee? Ik kom er echt niet uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Boely op 27-03-2004 09:53 ]

Welk?

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:23

4VAlien

Intarweb!

Je monteert het moederbord als het ware op z'n kop zodat de heatsink naar beneden wijst? Het enigste wat ik zo snel kan bedenken is dat je een 'patroon' van zeg 2x3 wat grotere gaten maakt en daar de snoeren over verdeelt. Mocht je niet te vaak je snoeren bewegen dan zou je kunnen overwegen achter elk gat een LED te doen. Hoe je dan de gaten het best kan afdichten weet ik dan weer niet. Plexiglazen stukjes in een rail die op de kabel 'leunen' lijkt me eventueel te doen, maar dit is allemaal flink wat werk.

edit: dit dus (geen idee of het beetje te maken is :) )

Afbeeldingslocatie: http://130.89.161.66/~rene/isditwat.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door 4VAlien op 27-03-2004 09:58 ]

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:09

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Topicstarter
Ja ziets heb ik ook in m'n hoofd, wordt dan wel een bouwwerk met al die kabels :P Vastlijmen zou ook kunnen. Maar dat zie ik niet zo zitten. En omdat er ooit ook een nieuw systeem inkomt, zullen er ook wel eens nieuwe kabels bij kunnen komen. Dus eigelijk moet het 'los' vastegemaakt worden. (als je begrijpt wat ik bedoel :P)

Welk?