Upload is dood

Pagina: 1
Acties:

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:06
Ik heb het o zo fijne chello 'kuch'

En nu wou ik even wat plaatjes uploaden om iemand te laten zien maar natuurlijk is dat weer niet mogelijk met mijn dure chello abbonement

Het is zo dat wanneer ik ga uploaden het begint op 8kb/s, dan 4, dan 2,5 en zo zakt het af naar 0 en stopt het.

Het komt denk ik allemaal door die leuke snelheidsverhogingen die chello probeert door te voeren. Ik voelde al wel aan dat het alleen maar slecht zou uitpakken en ja hoor mn verbinding is laatste tijd enorm bagger.

Maar ik zou toch graag kunnen uploaden. Is dit iets wat ik zelf misschien kan fixen of moet ik die barslechte helpdesk gaan bellen en die doos achter de telefoon proberen uit te leggen wat er aan de hand is?

Ik heb al geprobeert mn settings opnieuw in te stellen.
Heb ook geprobeert modem te resetten maar niks hielp.

> OMG ging ik net even voor 10de keer speedtest doen. En DAN doet ineens de upload het (13kb/s). Dus ik snel proberen mn plaatjes up te loaden... en het doet het weer niet en speedtest lukt het nu ook weer niet up te loaden)

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

kijk ff voor de zekerheid of je bandbreedte niet door iets anders gebruikt.
Test het met dumeter ofzo, dan ben je iig zeker dat het niet een trojan of kazaa of andere onzin is.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

stuur eens een foto via de mail, als dat lukt
ligt het dus niet aan chello neem ik aan....

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:06
Had al gecheckt of er niets anders aan het uploaden was maar in network properties werd er geen enkele bit verzonden.

En op meerdere manieren upload proberen te testen

Anyway ondertussen werkt het weer.. misschien zijn ze vannacht wat aan het kloten geweest ofzo.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ben blij voor je dat het werkt, maar vertel in het vervolg wat meer in je startpost:
• Met welk programma probeer je te uploaden
• Naar wie/wat ben je aan het uploaden
• OS
• verbindingssnelheid van provider (blijkbaar upload van 13 kb/s, maar wat is down stream snelheid?)
• enz...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!