Toon posts:

Modem??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een modem in een computer zitten, de computer komt uit 1999. Het probleem is alleen dat ik niet weet wat voor modem het is. Ik weet bijna zeker dat het een Conexant is, maar mijn computer herkent de modem niet. OS is trouwens win98. Mijn vraag is dus, weten jullie hoe ik achter de naam van mijn modem kan komen, win98 zegt PCI Communication Device. Op het onderdeel is geen stikker aangebracht.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kijk eens met adia32

http://www.aida32.hu/aida32-download.php

[ Voor 53% gewijzigd door Fish op 26-03-2004 23:35 ]

Iperf

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

het FCCID nummer intikken @ google.
ben je er zo achter

volgens mij kun je zelfs met FCCID zoeken op driverguide.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Informatie op de chip in Google knallen, en daarna een generic driver bij de fabrikant van de chip (Lucent, Conexant, Rockwell, blabla) downloaden.

Optie 2: kijk eens op de PCB of er ergens een typenummer geprint is in wit, zoals PCI56RVP of FM56blabla. -> zet dat in Google, vind je vanzelf wat fabrikanten met driversites.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Gebruik het programma AIDA32. Dan kan je presies zien wat voor een hardware er in je computer zit. ;)

Verwijderd

Sorry verkeerd gelezen. Er was al iemand voor me die het zelfde geplaatst heeft 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik ben eruit.

Verwijderd

en hoe ben je er nou achter gekomen als ik vragen mag ?.

Verwijderd

Topicstarter
Met het AIDA32 programma niet, die gaf precies dezelfde informatie als windows, en dat het om een 56k v.90 modem ging. Er stond wel een nummer op de kaart die ik op google ingevult heb en toen heb ik gevonden wat ik moest hebben!
Pagina: 1