Toon posts:

HP3420 print alleen kleuren zwart en rood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn printer HP 3420 print opeens alleen zwart en rood.

Laatst (een maand of 2 terug) had ik zelf potjes inkt bijgevuld, die ik na een tijdje zeker goed heb kunnen printen met kleur
maar nu ontbreken opeens de overige kleuren. Toen ik me voorstelde dat het inkt gewoon op was, heb ik vandaag weer bijgevuld, maar de resultaat blijft hetzelfde,

De inktpotjes zijn eigenlijk voor een net iets andere type printer, maar volgens de meeste mensen kan dat geen probleem zijn.

Maar weet iemand hoe dit komt? Zou ik het op een of ander manier de inktpatronen kunnen schoonmaken zodat ik alle kleuren weer terug krijg?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 22:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
mini schopje :)

Verwijderd

Moet je de tankjes op druk brengen na het navullen? Bij m'n 690c valt wel eens zwart weg, dan moet ik het tankje even opnieuw op druk brengen (navulsetje van pelikan volgens mij).

offtopic:
Waarom moet ik dood :'( :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 23:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 23:31:
Moet je de tankjes op druk brengen na het navullen? Bij m'n 690c valt wel eens zwart weg, dan moet ik het tankje even opnieuw op druk brengen (navulsetje van pelikan volgens mij).

offtopic:
Waarom moet ik dood :'( :+
offtopic:
Je hoeft niet dood ;)

Maar ik ben leek met dit soort dingen
dus ik kan je niet helpen, ik vraag zelf ook om hulp dus :P
Ik volg alleen de gebruiksaanwijzing
offtopic:
Firefly van Boulderdash :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 00:25 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Is niet gewoon de printkop kapot? Die dingen zitten niet voor niks in de cartridge gebouwd. Ze hebben maar een beperkte levensduur.

Verwijderd

Topicstarter
Jimsterrr schreef op 30 maart 2004 @ 01:05:
Is niet gewoon de printkop kapot? Die dingen zitten niet voor niks in de cartridge gebouwd. Ze hebben maar een beperkte levensduur.
Bah! :(
Hij is nu dik half jaar oud, en je zult best gelijk kunnen hebben
Pagina: 1