hallo,
plots viel mij op dat als ik het systeem opstart, de cpu gebruik op 50% (=100% zonder HT) blijft hangen, na een aantal minuten gaat dit weer weg.
Dus na het opstarten blijft mn CPU gebruik zo rond de 50~60% hangen,
na ongeveer 10 minuten gaat het CPU gebruik weer naar 1% (als ik zit te internetten)
Na een tijdje, meestal om het half uur á uur, word mijn CPU weer voor 50~60% gebruikt, terwijl ik alleen aan het msn-en ben of aan het internetten.
Na ca 10 min gaat het gebruik weer naar de 1%, en zo gaat het steeds maar door.
Vreemd want ik heb mijn systeem pas 2 uur klaar met installeren,
gewoon een kale windows XP met drivers, zonder wat geïnstalleerd te hebben.
wat is hieraan te doen?
Dat de CPU naar 50~60% gaat vliegen natuurlijk ook mijn temps van case en cpu omhoog (ca 8 graden)
Ik heb op GoT al het één en ander aan speurwerk verricht en ben 3 topic's tegen gekomen waarop het ongeveer leek, maar niet precies wat ik aan het zoeken was.
Systeem:
3.0 Ghz 800 & HT non-oc
MSI 865PE Neo2 pfisr
768 pc3500-ram
ati radeon 9500
Win XP prof. SP1
plots viel mij op dat als ik het systeem opstart, de cpu gebruik op 50% (=100% zonder HT) blijft hangen, na een aantal minuten gaat dit weer weg.
Dus na het opstarten blijft mn CPU gebruik zo rond de 50~60% hangen,
na ongeveer 10 minuten gaat het CPU gebruik weer naar 1% (als ik zit te internetten)
Na een tijdje, meestal om het half uur á uur, word mijn CPU weer voor 50~60% gebruikt, terwijl ik alleen aan het msn-en ben of aan het internetten.
Na ca 10 min gaat het gebruik weer naar de 1%, en zo gaat het steeds maar door.
Vreemd want ik heb mijn systeem pas 2 uur klaar met installeren,
gewoon een kale windows XP met drivers, zonder wat geïnstalleerd te hebben.
wat is hieraan te doen?
Dat de CPU naar 50~60% gaat vliegen natuurlijk ook mijn temps van case en cpu omhoog (ca 8 graden)
Ik heb op GoT al het één en ander aan speurwerk verricht en ben 3 topic's tegen gekomen waarop het ongeveer leek, maar niet precies wat ik aan het zoeken was.
Systeem:
3.0 Ghz 800 & HT non-oc
MSI 865PE Neo2 pfisr
768 pc3500-ram
ati radeon 9500
Win XP prof. SP1
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 12:26 ]