Toon posts:

uploaden lukt niet meer goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

hey, als ik surf gaan sites trager open als normaal en als ik een mail (via outlook) stuur met bijlage van bv 176kb dan duurt het zeer lang en op ong 75% krijg ik een foutmelding van outlook:
-----------------------------------------------------------------------------------
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp 'filmlijst MET bijlage', Account: 'email pandora', Server: 'mail-out.pandora.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Error: timeout exceeded', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC0F
------------------------------------------------------------------------------------

Er is duidelijk iets mis met mijn upload, weet iemand wat ik zou kunnen doen? Het gaat om het systeem dat ik hieronder beschreven heb. Met de download is niets mis

Tnx

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
test je upload snelheid eens op http://www.speedtest.nl

als je upload snelheid te laag is voor je abbonement moet je een paar dagen wachten of het verbeterd of anders contact opnemen met je internetaanbieder.

Verwijderd

Topicstarter
0.8 KByte/sec upload :/
zou 18Kb/sec moeten halen normaal gezien dacht ik.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:43
Hoe hangt die bak dan aan het internet?

Verwijderd

Topicstarter
Hm Ik heb gewoon een verbinding van mijn netwerkkaart naar de motorola kabelmodem. Als dat een antwoord is op je vraag?

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
laat me raden wanadoo cable?

heb ik hier ook wel eens last van gehad. gewoon paar dagen en het is over.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben van België en zit op telenet. Het is van gisteren dat ik het voor het eerst gemerkt heb tijdens het doorsturen via een bestand op msn.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Aangezien de topicstarter gebruikt maakt van de mailserver 'mail-out.pandora.be' gok ik nieet dat het daar aan ligt :)

Een dusdanig lage upload zou eigenlijk een duplex mismatch kunnen zijn of gewoon een fysiek (kabel dus :P ) probleem - kan je beide eens uitlsuiten? :)

Verder - dit is een typisch netwerken probleem, ik ga je topic dan ook nog eventjes verplaatsen naar Network Troubleshooting :)

Windows Operated Systems >> Network Troubleshooting :)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:43
Kan aan je (evt.) firewall liggen.
Je hebt niet toevallig multiboot?
Of een cd-tje met een ander OS als Knoppix, of zo? Om daarmee je upload te testen?

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
P2P software draaien?
Zoveel mogelijk uitsluiten en al je programma's uitschakelen. Daarna kabels en netwerkkaart checken etc.

• lobotm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 18:32
of een virus die nu heerlijk de wereld loopt vol te spammen

al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel

Pagina: 1