Heb een machine met XP Pro en Office 97/Outlook 98.
In een apparte directory heb ik de volledige installatie uitgevoerd van Office 2000
Dit moet normaal gewoon werken, heb dit al vaker gedaan.
Als ik de pc opstart/inlog en een office2000 applicatie start vraagt office2000 altijd om de cd.
Eerst had ik enkele onderdelen geinstalleerd. Toen hij steeds om de cd vroeg, heb ik heel office2000 geinstalleerd. Echter zonder succes.
Ik krijg ook vaak nieuwe "welkom bij outlook 2000" berichten.
Bij excel en word lijkt het ook na elke keer starten of de installatie net is afgerond.
Naam, alias moet ingevuld worden en "beginnen met excel/word" verschijnt.
De cd op de harde schijf zetten als iso o.i.d. is geen optie, want dan verschijnen nog de symptomen van een nieuwe installatie.
Heb gezocht op de site van micrsoft en op google, zonder succes.
Weet iemand misschien hoe ik voorkom dat Office2000 steeds om de cd vraagt?
In een apparte directory heb ik de volledige installatie uitgevoerd van Office 2000
Dit moet normaal gewoon werken, heb dit al vaker gedaan.
Als ik de pc opstart/inlog en een office2000 applicatie start vraagt office2000 altijd om de cd.
Eerst had ik enkele onderdelen geinstalleerd. Toen hij steeds om de cd vroeg, heb ik heel office2000 geinstalleerd. Echter zonder succes.
Ik krijg ook vaak nieuwe "welkom bij outlook 2000" berichten.
Bij excel en word lijkt het ook na elke keer starten of de installatie net is afgerond.
Naam, alias moet ingevuld worden en "beginnen met excel/word" verschijnt.
De cd op de harde schijf zetten als iso o.i.d. is geen optie, want dan verschijnen nog de symptomen van een nieuwe installatie.
Heb gezocht op de site van micrsoft en op google, zonder succes.
Weet iemand misschien hoe ik voorkom dat Office2000 steeds om de cd vraagt?