Toon posts:

Messenger: geen webcam-beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Messenger 6.1 op Win XP-home.
Mijn camera-beeld is verdwenen. Als ik de wizard beeld en geluid instellingen start floept de camera aan en is er keurig beeld.
Als ik echter naar de camera-instellingen ga blijft het beeld grijs, terwijl het camera-lampje wel brandt.
Eerst werkte alles wel.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Ja ik ben hier ook zeer benieuwd naar. Eerst deed ie het bij mij wel prima via msn, maar nu is het beeld zwart, terwijl hij via het programma van de webcam wel beeld geeft.

Ik heb zelf alles opnieuw geinstalleerd en nieuwste drivers. Werkte bij mij niet, maar misschien bij jou wel.....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 20:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zou het iets te maken kunnen hebben met Studio 9 van Pinnacle? Dat heb ik laatst geïnstalleerd, dat gooit er ook wat drivers op. Een ongelooflijk pokkenprogramma trouwens.
In Yahoo Messenger doet mijn webcam het trouwens wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 21:22 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic even verplaatsen naar Software Algemeen, vragen over MSN Messenger zijn daar beter op z'n plek :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 17:49

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Hee, ik heb er ook last van. Ik dacht eerst dat het aan mijn cam lag!

"Luie mensen worden ook moe!"

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik had er ook last van, bleek aan Norton Antivirus 2004 te liggen. Na deze te hebben verwijderd en opnieuw te hebben opgestart werkte het weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij nog steeds niet. Heb trouwens McAfee 7.0

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost! :)
Ik heb in bij de hardwareconfiguratie alles wat naar de camera (Philips PCVC 680 usb ) en de geïntegreerde mic verwees, verwijderd, ook bij de USB controllers. Daarna opnieuw opgestart ( met cam aangesloten ), de wizard in Messenger gedraaid en nu werkt alles weer keurig! :)

Topic mag dus weer gesloten worden!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 16:57 ]

Pagina: 1