[XP] IE centimeter lager

Pagina: 1
Acties:

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 10:23
Vreemd probleem: Mijn Internet Explorer bevindt zich een centimeter lager dan normaal. Ik kan hem in verkleinde mode wel omhoog slepen, maar zodra ik het scherm maximaliseer zie ik een centimeter bureaublad, en is de statusbalk onderin verdwenen achter de taakbalk.

Bijkomend probleem is het vastlopen van rundll32.exe bij het afsluiten van de computer, en het weigeren van het aangifteprogramma van de Belastingdienst om zich te laten zien, terwijl ie toch echt gestart is. Deze drie problemen kwamen tegelijk naar voren, en Systeemherstel lost het niet op.

Ik ben de kluts een beetje kwijt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bontelevenslied.nl/tijdelijk/ieklein.jpg

Peace is not simply the absence of war.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

www.lavasoft.de
Even checken op spyware met Ad-Aware.

offtopic:
IE hoort in Software Algemeen ;)

• KroeT
Het gaat niet alleen om IE, maar ook om de combinatie met rundll32.exe. Vandaar de plaatsing in dit subforum.

Het zijn geen virussen (Norton met de laatste definities), en het is geen spyware (Adaware, Spybot SND, allebei met laatste definities, ook al gedraaid).

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dat heb ik ook een tijd gehad, heb je iets van winbar draaien?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb je iets van winbar/statbar geinstalleerd gehad? Als winbar bij nl hangt en ik gooi hem er via taakbeheer uit, dan heb ik nl het zelfde.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• KroeT
Nope, geen winbar, statbar of samurize. Dit is de enige computer die ik heb waar helemaal NIETS bijzonders opstaat, vandaar dat het me nogal irriteert. Het is gewoon de office- en internetcomputer, goed beveiligd met virusscanners en adwareprogjes, er worden geen rare dingen op gedaan en de gebruikers rossen niet op YES zodra het in beeld verschijnt. Ik wil best Windows opnieuw installeren, maar dan weet ik niet wat er aan de hand is, en dat irriteert me nogal :)

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 23:50
Op zich ben ik geen registry expert, maar kijk eens of je iets mafs vind in een van onderstaande registry keys.

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Document Windows\

Hier staan een paar referenties naar posities. Wellicht klopt wat er staat niet meer oid.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• KroeT
Bedankt voor de suggestie, daar had ik nog niet gekeken :)

Maar daar lijkt alles goed te staan als ik het vergelijk met een andere computer waar alles prima verloopt.

Pagina: 1