Toon posts:

[VB.NET] script error offline webpagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een programma om offline webpagina's uit de internet geschiedenis te kunnen bekijken. Als er een pagina met scripts wordt geladen of als je met je muis over die pagina heen gaat krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/si.siezenga/johan/screen2.jpg

Ik ben opzoek naar een manier om dit op te lossen. Zelf zat ik in de richting te denken van een error number en die dmv een catch te onderscheppen. Maar ik kan het error nummer bij deze foutmelding niet vinden. Weet iemand hoe ik achter het error nummer kan komen of weet iemand een andere manier om de foutmelding te voorkomen.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

zorg ervoor dat alle javascripts en vbscriptjes worden meegekopieerd

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Topicstarter
Wolfboy schreef op 26 maart 2004 @ 20:05:
zorg ervoor dat alle javascripts en vbscriptjes worden meegekopieerd
Scripts en dergelijke kunnen niet worden meegekopieerd. De data komt van verschillende systemen af en is voor onderzoek. De data zelf mag niet aangepast worden.

Ik had zelf ook al met het idee gelopen om alle tekst die tussen [script] en [/script] uit de bron te halen. Maar het aanpassen van de data is dus geen optie. Ik moet echt iets in VB hebben om die error te voorkomen.

Verwijderd

Topicstarter
subtiel schopje......... :Y)

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 20:00:
Ik ben bezig met een programma om offline webpagina's uit de internet geschiedenis te kunnen bekijken. Als er een pagina met scripts wordt geladen of als je met je muis over die pagina heen gaat krijg ik de volgende foutmelding:

[afbeelding]

Ik ben opzoek naar een manier om dit op te lossen. Zelf zat ik in de richting te denken van een error number en die dmv een catch te onderscheppen. Maar ik kan het error nummer bij deze foutmelding niet vinden. Weet iemand hoe ik achter het error nummer kan komen of weet iemand een andere manier om de foutmelding te voorkomen.
On error resume next? Je kan ook met err.number het nummer van een error opvragen en met err.clear de error "verwijderen"

Iets als
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
on error resume next
if err.number <> 0 then
    err.clear
end if

of
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
on error goto err_handler

...

err_handler:
if err.number <> 0 then
    err.clear
end if

Om alleen het nummer te weten te komen kan je het volgende doen:
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
on error goto err_handler

...

err_handler:
if err.number <> 0 then
       ' Afhankelijk of het een progje of een asp pagina is
       msgbox err.number
       response.write err.number
end if

[/code]

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je post. Het is helaas niet de oplossing voor mijn probleem. De script error is geen echte error die je kan onderscheppen.

Iemand een ander idee om de error te kunnen voorkomen. Ik heb inmiddels google en andere fora al afgestroopt zonder enig resultaat....... ;(

OPLOSSING: :)

Ik heb inmiddels na veel worstelen de oplossing gevonden. In de AxWebBrowser stond de optie "Silent" op "false" en die moest op "true" staan. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 15:56 ]

Pagina: 1