Toon posts:

ISO's Branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de drie ISO's binnen van Mandrake 10.0 en wil ze op CD-Rom branden, maar als ik met Nero kies voor branden als ISO geeft het applikaat aan dat de huidige schijf niet genoeg ruimte heeft voor de ISO.
Ik heb bij de perferences aangegeven dat overburn actief is en dat de maximale CD-lengte 90 Minuten is. Waarom ziet Nero geen 800Mb/90Min. CD-Rommen?
:|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:21:
Heb net de drie ISO's binnen van Mandrake 10.0 en wil ze op CD-Rom branden, maar als ik met Nero kies voor branden als ISO geeft het applikaat aan dat de huidige schijf niet genoeg ruimte heeft voor de ISO.
Ik heb bij de perferences aangegeven dat overburn actief is en dat de maximale CD-lengte 90 Minuten is. Waarom ziet Nero geen 800Mb/90Min. CD-Rommen?
Kan ook aan je brander liggen..

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
voor overburnen moet je wel de brandoptie Disc-At-Once gebruiken. Bij mij zet Nero bij ISO branden het ding automatisch op Track-At-Once ipv Disc-At-Once

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
misschien heb je een oude brander en kan die, die schijfjes van 90min niet lezen, dat heb ik ook gehad

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:25:
[...]

Kan ook aan je brander liggen..
Daar heeft de TS veel aan?

Probeer 't eens met andere brand progjes, clonecd, cheatah (oid :?) als het daar niet mee lukt dan moet je hardwarematig gaan kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor, de Mandrake 9.2 ISO's die ik gebrand heb met Nero kwamen ook lekker uit m'n brander. Te wete 3x ISO met als resultaat 3x goeie CD-Rommen..

• danslo
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:28:
Nee hoor, de Mandrake 9.2 ISO's die ik gebrand heb met Nero kwamen ook lekker uit m'n brander. Te wete 3x ISO met als resultaat 3x goeie CD-Rommen..
DaarNA kapot gegaan? :?

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Met welke settings probeer je eigenlijk dat ISO'tje te branden? post dat eens. Daar zullen we meer mee kunnen. Post meteen ook ff de specs van je brander en Nero en CD'tje

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:28:
De Mandrake 9.2 ISO's waren ook maar 700 Mb natuurlijk ;) Zijn de 10.0 ISO's dus groter begrijp ik hieruit?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• danslo
http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=29

Komen niet boven de 700 dus ik snap de optie overburnen ook niet? :/

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hmm wel raar ja. Ik had dus ook dat probleem. Iso's van 9.2 ging wel met nero maar 10.0 niet die heb ik met ECC 6 gedaan dat ging wel goed.
Later nog is geprobeert en toen werkte et met nero weer wel.! ik geef toe wazig (en misschien niet echt een hulp) :)
ECC 6 doet het wel iig.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Weet je zeker dat je ze als ISO brandt, en niet gewoon een iso-bestand in bestands-modus probeert te branden. De iso (de container) is namelijk vaak groter dan 700 MB, terwijl ie gebrand minder is.
Ja, ik weet dat dit erg basic is, maar heb het mensen vaak genoeg zien doen. 8)7

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Dat had ik dus ook met mdk 10, maar negeren die hap ;)

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

Helemaal met MaximusTG eens. De ISO's zijn niet groot genoeg om te moeten overburnen dus de kans is megagroot dat de TS ze als data probeert te branden.

Oftewel, start Nero, cancel de dialoog of wizard en kies dan onder File (Nero 5) of Recorder (Nero 6) voor Burn Image en selecteer dan de ISO's. Komt het vast allemaal goed. Let er nog even op dat die idd Disc-At-Once aangeeft voordat je op OK drukt.
Pagina: 1