Ik ben er nog steeds niet van overtuigt dat er ook daadwerkelijk een nieuwe upgrade is. Volgens mij is het gewoon de 1.0 versie die hernoemd is.
De bijgevoegd DOC file geeft ook dat het om versie 1.0 gaat.
Maar als je het zeker wilt weten, dan moet je hem gewoon upgraden en je ervaringen hier delen.
De bijgevoegd DOC file geeft ook dat het om versie 1.0 gaat.
Maar als je het zeker wilt weten, dan moet je hem gewoon upgraden en je ervaringen hier delen.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Iemand die nieuwe firmware al geprobeerd ?
Of iemand een idee hoe je die ondertitels groter kunt maken, danwel van kleur kunt veranderen ?
Of iemand een idee hoe je die ondertitels groter kunt maken, danwel van kleur kunt veranderen ?
Verwijderd
Loomax is overgenomen door ene of andere japanner....
Deze firma is zo netjes geweest om een aparte website aan de "oude" Loomax spullen te wijden.
Hier vindt je dus de handleidingen, foto's en firmware..
De firmware zorgt er voor dat:
· Subtitles (*.sub) in MPEG4-Format are supported. (english letters only – no special signs)
· 2x Zoom supported
· Loading speed of CD with many folders speeded up.
· MP3-Disc-Scan problem solved.
De url luidt:
http://www.loomax2002-2004.de/support.php?prod=dvd
scroll naar beneden en stem in met de getoonde voorwaarden...
Daarna kan je allerlei spul downen.. Voer de firmware update uit als uitgelegd in het word-doccie.
Bij mij heeft dit wel iets geholpen...
Deze firma is zo netjes geweest om een aparte website aan de "oude" Loomax spullen te wijden.
Hier vindt je dus de handleidingen, foto's en firmware..
De firmware zorgt er voor dat:
· Subtitles (*.sub) in MPEG4-Format are supported. (english letters only – no special signs)
· 2x Zoom supported
· Loading speed of CD with many folders speeded up.
· MP3-Disc-Scan problem solved.
De url luidt:
http://www.loomax2002-2004.de/support.php?prod=dvd
scroll naar beneden en stem in met de getoonde voorwaarden...
Daarna kan je allerlei spul downen.. Voer de firmware update uit als uitgelegd in het word-doccie.
Bij mij heeft dit wel iets geholpen...