Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak dit topic niet om te spammen maar omdat ik een vraag heb.
Heeft iemand van jullie wel es hier aan meegedaan: http://www.mobiledealz.com/index.asp
ik wil namelijk weten of het werkt. Want het ze kunnen toch niet al die telefoons weg gaan geven. Er word zo toch geen winst gemaakt ofwel????????????????????

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Lijkt wel piramidespel achtig en dat is verboden...

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 00:20
ik weet niet hoor maar misschien is dit best nutteloos??????????

Verwijderd

?en mogen wel minder hoor, je kan het ook gewoon vragen.
ik zie dat er al heel veel haken en ogen aan zitten met programma's,
verder bestel of koop ik nooit wat op zulke vage sites :)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:20

Smarron

The bend

Geloof je er nou zelf in? Logisch nadenken, dan zul je zien dat het niet kan, zonder gevolgen. Klaar.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Yep piramide spel.

How long will I have to wait for my free mobile phone?
A... A number of CD-ROM sales are required to cover the cost of one free mobile phone. For example, for each Nokia 6100 we need 18 CD-ROM sales. So, if you were 10th on the list for your 6100, you would normally need to wait for 10x18 CD sales before your 6100 is sent. If an average of 10 people per day choose the Nokia 6100 then you would wait 18 days.

MEt andere woorden. maak zo veel mogelijk reclame en zorg dat zoveel mogelijk mensen Cd's kopen.
ECHT LAME!!
Maar waarom bv niet meeedoen met akties. Bv de Ericsson R380 aktie nu. Er zijn regelmatig van deze akties ;)

>Systeemspecs<

Pagina: 1