Beste (overklokbare) bord onder een XP3200+ ?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• langgelee2002
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2018
Hoi,

Ik overweeg een XP3200+ aan te schaffen en ben momenteel bezig daar een moederbord bij uit te zoeken.
Belangrijk is dat het bord een raidcontroller heeft en tevens erg goed overklokbaar is. Hierbij is het een must dat FSB en PCI-bus van elkaar gescheiden draaien.

Er zijn enkele borden die ik in gedachten heb, deze noem ik misschien later.

Graag zou ik nu eerst van jullie horen welke borden je me aanraad, en welke niet, en waarom.

Alvast bedankt _/-\o_

Promoter of no cheats and fair play

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
Zoek eens de search door, maja hoorde dat die LANPARY II board wel goed was? als ik de naam goed type zo :+

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bij elke nforce 2 bord heb je een pci/agp lock, dus daar moet je niet naar kijken.
Als je een 3200+ neemt, dan heb je standaard al een fsb van 200, dus moet je een bordje hebben dat een hoge fsb aankan. Daar is de DFI Lanparty Ultra b (of Infinity, deze is iets goedkoper, maar klokt hetzelfde over) goed in, haalt standaard toch een fsb van 250 met goed geheugen.

Edit: Check dit topic maar: [rml][ OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en Infinity Deeltje 3[/rml]

[ Voor 26% gewijzigd door pisart op 26-03-2004 18:59 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Het is niet zo dat we hier maar pasklare antwoorden voorschotelen. Gebruik eerst de search eens en ontplooi zelf ook wat initiatief door reviews te lezen e.d. :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.