Beste mensen
Kwil even van te voren laten weten dat ik wel geprobeerd heb om op internet wat te vinden, maar vinden.nl en ilse.nl zuigt en google.nl werkt bij mij al ruim een jaar niet meer
ook niet via het ip adres...
Ik ben een (trotse) bezitter van een wireless broadband router. Nu zit er alleen zo'n #^*)@ handleingKJE bij van 3 bladzijde. En de vragen die ik heb kan ik niet vinden in het pdf bestand op de cd.
Ik heb adsl van planet met een "oud" Alcatel modem waar je nog 10.0.0.138 pc1 10.0.0.138 pc2 etc. moet invullen en op de netwerkkaart het ipadres 10.0.0.150 moet gebruiken.
Bij het eerste gedeelte twijfel ik al... er wordt mij het volgende gevraagd:
Heb ik:
Fixed-IP xDSL
PPPoE xDSL
Of PPTP???
Ik gokte zelf PPTP... ik kan alleen de verdere gegevens niet allemaal beantwoorden. Ik zet ze even op een rijtje:
PPTP Account : mijn inlognaam neem ik aan
PPTP Password : bijbehorend wachtwoord van planet
Please retype your password :
Host Name : vanev015.speed.planet.nl dan toch? (zoals in mijn brief staat...
Service IP Address : Welk ip moet ik hier invullen....
My IP Address : Welk ip moet ik hier invullen???
My Subnet Mask : Welke subnet????
MTU (576-1460) : en wat betekend dit?
Maximum Idle Time (0-60) : dit vat ik wel...
Auto-reconnect : ook....
Ben al uren bezig geweest om vanalles te proberen maar ik krijg langzaam maar zeker de neiging om hem het raam uit te gooien!
Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik dat wel.
Kwil even van te voren laten weten dat ik wel geprobeerd heb om op internet wat te vinden, maar vinden.nl en ilse.nl zuigt en google.nl werkt bij mij al ruim een jaar niet meer
Ik ben een (trotse) bezitter van een wireless broadband router. Nu zit er alleen zo'n #^*)@ handleingKJE bij van 3 bladzijde. En de vragen die ik heb kan ik niet vinden in het pdf bestand op de cd.
Ik heb adsl van planet met een "oud" Alcatel modem waar je nog 10.0.0.138 pc1 10.0.0.138 pc2 etc. moet invullen en op de netwerkkaart het ipadres 10.0.0.150 moet gebruiken.
Bij het eerste gedeelte twijfel ik al... er wordt mij het volgende gevraagd:
Heb ik:
Fixed-IP xDSL
PPPoE xDSL
Of PPTP???
Ik gokte zelf PPTP... ik kan alleen de verdere gegevens niet allemaal beantwoorden. Ik zet ze even op een rijtje:
PPTP Account : mijn inlognaam neem ik aan
PPTP Password : bijbehorend wachtwoord van planet
Please retype your password :
Host Name : vanev015.speed.planet.nl dan toch? (zoals in mijn brief staat...
Service IP Address : Welk ip moet ik hier invullen....
My IP Address : Welk ip moet ik hier invullen???
My Subnet Mask : Welke subnet????
MTU (576-1460) : en wat betekend dit?
Maximum Idle Time (0-60) : dit vat ik wel...
Auto-reconnect : ook....
Ben al uren bezig geweest om vanalles te proberen maar ik krijg langzaam maar zeker de neiging om hem het raam uit te gooien!
Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik dat wel.