Ik heb net op mijn verse Win Xp Home installatie Apache 2.0.49 geïnstalleerd. Hier heb ik mijn phpscriptje die ik vóór het formatteren gemaakt heb en welke toen wel goed werkte, weer op gezet en nu heb ik een probleem. De stylesheet wordt op de één of andere manier niet meer geladen en dus zit ik nu tegen een kale pagina aan te kijken. Het vreemde is echter dat andere .html en .php bestanden wél stylesheets verwerken, het ligt dus denk ik niet aan Apache (ook omdat in de logs daarvan staat dat de .css wel geladen wordt). Een andere oorzaak zouden de browserfouten (voor Netscape, aldus Dreamweaver) kunnen zijn, maar deze heb ik uitgecommend, en het werkt nog niet
. Dus... waar zit de fout? In de .php bestanden? In de .css? Of toch in Apache?
Voorbeeldje van code van het begin van index.php:
style.css
index.php (op server die geen php ondersteunt, dus doel opslaan als zou moeten werken dunkt me)
Voorbeeldje van code van het begin van index.php:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <html> <head> <title>Lectuur PHP</title> <link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css"> </head> <body> <?php include('header.inc'); ?> |
style.css
index.php (op server die geen php ondersteunt, dus doel opslaan als zou moeten werken dunkt me)