Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
ja zoiets ja, maar dan iets strakker niet zoveel knopjes, ik zoek iets zoals naps laat zien.
anders koop je gewoon een seriele/paralelle lcdtje bij htvision en bouw je die in een drivebay ofzo, heb je helemaal geen knoptjes en is veel goedkoperLe_Freak ! schreef op 26 maart 2004 @ 17:53:
ja zoiets ja, maar dan iets strakker niet zoveel knopjes, ik zoek iets zoals naps laat zien.
kzag trouwesn ook net dit bij htvision staan.

perfect-systems.nl daar verkopen ze trouwens die lostinspace dinge in meeder kleuren, aleen heel erg prijzig
[ Voor 46% gewijzigd door naps op 26-03-2004 17:59 ]
die zijn wel heel duur ja, maar zoiets als die ''lost in space'' zoek ik maar dan goekoper 
Hey naps, dat schermpje die je laat zien (van htvision) wat laat die voor gegevens zien dan ?
Hey naps, dat schermpje die je laat zien (van htvision) wat laat die voor gegevens zien dan ?
[ Voor 42% gewijzigd door Le_Freak ! op 26-03-2004 18:04 ]
dat zijn lcds net als die lost in space die je aansluit op je paralelle of seriele poort, daar zijn verschillende programmatjes voor geschreven (lcd studio/smartie etc)Le_Freak ! schreef op 26 maart 2004 @ 18:03:
die zijn wel heel duur ja, maar zoiets als die ''lost in space'' zoek ik maar dan goekoper
dus daar kan je maar op laten zien wat je maar wilt..
[ Voor 26% gewijzigd door naps op 26-03-2004 18:17 ]
hey naps, dat frontje ziet er wel strak uit, maar wat heb ik dan nog meer nodig ? klik je gewoon dat lcd schermpje erin of zo ?
Er staat toch bij LCD-kit 16*2 kar. BLAUW, BL, aansluitkabel (1.0m) in 5.25 Bay
Dus das met lcdtje
Dus das met lcdtje
okee
en wat kan ik allemal aflezen dan op dat lcd-tje ?
Dat zie ik namelijk nergens.
Le_Freak ! schreef op 26 maart 2004 @ 19:11:
okeeen wat kan ik allemal aflezen dan op dat lcd-tje ?
Als je nou even de FAQ leest en niet zoveel vragen steltnaps schreef op 26 maart 2004 @ 18:13:
[...]
dat zijn lcds net als die lost in space die je aansluit op je paralelle of seriele poort, daar zijn verschillende programmatjes voor geschreven (lcd studio/smartie etc)
dus daar kan je maar op laten zien wat je maar wilt..kan je overigens ook terugvinden in de faq van cme
lees mn post hierboven of lees de cme faqLe_Freak ! schreef op 26 maart 2004 @ 19:11:
okeeen wat kan ik allemal aflezen dan op dat lcd-tje ?
zoals ik al zei daar kan je ALLES op aflezen, gaat software matig..
Pagina: 1