Chello + Satelliet?

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-08 09:53
Komende vrijdag wordt hier kabelinternet aangesloten. Dan krijg ik als het goed is een netwerkkaart voor het modem (meen ik).
Nu draai ik al satelliet-internet en heb hiervoor een (galaxis) ethernetkaart in de computer zitten.
Paar vraagjes:
Kan die Chello kaart er gewoon bijgeprikt worden zonder problemen?
Kan ik beide systemen blijven gebruiken? (eventueel tegelijk) :+ :+

(ik draai gewoon win98 se hier)

Verwijderd

Tuurlijk kan dat, alleen ik zie niet in waarom je kabel EN satelliet wilt gebruiken.... Mischien voor de upload en onbeperkte toegang?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 17 december 2000 07:38 schreef [Mike] het volgende:
Tuurlijk kan dat, alleen ik zie niet in waarom je kabel EN satelliet wilt gebruiken.... Mischien voor de upload en onbeperkte toegang?
Wauw..16KB upload..of je zal tegen de regels je modem moeten verbouwen om een hogere upload te halen, en down via satelliet houden.
Denk niet dat je dan lang je kabelabbo houdt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 07:38 schreef [Mike] het volgende:
Sateliet upload is niet bepaald snel, namelijk even snel als de modem die je gebruikt om in te bellen (dus laten we zeggen max 56k6), het gaat om de download, die kan retesnel zijn.

Verwijderd

en je hoeft ook geen telefoonkosten te dokken als je op inet zit bij kabel+sat ;)

anders moet je bij je sat abbo nog een telefoon lijn gebruiken voor de uplink, want die mist bij sateliet nog steeds (in nederland dan :()

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 11:46 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]
Wauw..16KB upload..of je zal tegen de regels je modem moeten verbouwen om een hogere upload te halen, en down via satelliet houden.
Denk niet dat je dan lang je kabelabbo houdt.
sorry?? hoe verbouw je dan je modem om die hogere upload te krijgen???

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-08 09:53
Ik wil satelliet nog (even) aanhouden voor het geval Chello er vaak uitligt.
Vandaar.
Pagina: 1