(in: [rml][ lotus notes (grrr)]opzoeken welke versie[/rml])En dit is nuttig omdat...?
Als iets je niet aanstaat heb je ongeveer 14 methoden dit te laten weten *zonder* je gal in het betreffende topic te spuwen.
Dicht maar.
Ik ben van mening dat de crew hier wordt voorgetrokken. In dit soort topics van users krijgt altijd alleen de TS een vernmaning, en wordt zo'n post genegeerd. Hierin krijgt echter alleen de users een vermaning en de nieuwsposter niet. Daarom ben ik van mening dat hier op een onjuiste wordt gemodereerd (dwz. dat men users wel uitkaffert en mede-crew niet; NIET te interpreteren op een andere manier). Helaas zijn dit soort topics zeldzaam en dus zijn er moeilijk meer voorbeelden te vinden, wat ik echter wel van mening ben is dat er een commissie zou moeten zijn, los van de crew, die dit soort acties moet auditen. Waarschijnlijk heeft zelfs het doktersteam nog teveel banden met de crew om dit op een eerlijke wijze te doen.
Dit mail ik overigens niet specifiek naar JSS, omdat dit vaker is voorgekomen naar ik weet, waar kan ik helaas niet terugvinden, maar het gebeurt.