Toon posts:

CD Label Software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar CD-label software (tevens ook hoesjes ed). Dit omdat degene die bij Nero zit niet lekker werkt. Ik gebruikte altijd Adaptec Jewel Case Creator 4 maar deze is hopeloos verouderd en bied zeer weinig functies.

Nu vond ik op de site van Roxio hun software Label Creator 7. Deze doet verder aan mijn wensen, alleen deze kan je alleen krijgen icm hun Easy CD Creator :r software. :(

Welke label/jewelcase software gebruiken jullie? Of welke raden jullie aan?

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
Die van Nero!, als je hem een beetje doorhebt kun je er best wel mee werken. Ik hoef dan ook geen grafische hoogstandjes te hebben hoor.......

while ( !$succeed ) { $try++ }

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49
Dit is makkelijk m.b.v. de search te vinden. Er zijn al veel van deze topics geweest :)

Verwijderd

Topicstarter
PcFer schreef op 26 maart 2004 @ 15:39:
Dit is makkelijk m.b.v. de search te vinden. Er zijn al veel van deze topics geweest :)
Topics uit 2002 ja ;) Verouderde software dus, -> dan kan ik evengoed die van Adaptec weer gebruiken...

Iemand nog serieuse ideeen?

• PcFer
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 15:40:
[...]

Topics uit 2002 ja ;) Verouderde software dus, -> dan kan ik evengoed die van Adaptec weer gebruiken...

Iemand nog serieuse ideeen?
Van al die programma's die je in de search kunt vinden, zijn wel nieuwe versies beschikbaar :Y)

Verwijderd

Topicstarter
PcFer schreef op 26 maart 2004 @ 15:42:
[...]

Van al die programma's die je in de search kunt vinden, zijn wel nieuwe versies beschikbaar :Y)
Als je even had gekeken waren dat software voor het afdrukken van covers dmv een plaatje oid. En over de nieuwe versies, als je had gekeken op de site van de fabrikant zie je nog steeds een programma uit het jaar 0 staan :P

Voor de duidelijkheid, heb blijkt dus dat sommigen het niet snappen, het is hier de bedoeling om de covers/labels in het programma zelf te maken. ;) Zoiets al Roxio Label Creator 7 maar die kan ik helaas niet krijgen omdat je dan het hele pakket moet halen. Iemand een soortgelijk programma?

• PcFer
Klik dan vind ik dit klik en dan vind ik klik
Met dit programma kun je wel degelijk zelf cd hoesjes maken :)

Verwijderd

Topicstarter
PcFer schreef op 26 maart 2004 @ 15:59:
Klik dan vind ik dit klik en dan vind ik klik
Met dit programma kun je wel degelijk zelf cd hoesjes maken :)
Diezelfde search heb ik ook gebruikt en ik zal je vertellen waarom dat toch niet relevant is:

In je eerste topic kom je op SureThing en CDR-Label uit. CDR-label is een heel simpel prog die nog minder functionaliteit bied dan Adaptec Easy CD Creator (die ik al heb).

SureThing is alleen voor labels en ik zocht dus ook een programma voor de Jewel Cases. ;)

Hoop dat je nu (na 3x uitleg :P) begrijpt wat ik bedoel... Een soortgelijk programma als Roxio Label Creator 7. :)

Mensen met ideeën?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 16:08 ]

• PcFer
Ik geloof dat je het progsel niet helemaal goed hebt bekeken. Met surething kun je wel degelijk jewel cases hoesjes maken:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcfer/screenie.JPG
Hier kun je dus alle soorten en maten selecteren :)

Verwijderd

Topicstarter
PcFer schreef op 26 maart 2004 @ 16:13:
Ik geloof dat je het progsel niet helemaal goed hebt bekeken. Met surething kun je wel degelijk jewel cases hoesjes maken:
[afbeelding]
Hier kun je dus alle soorten en maten selecteren :)
Oh sorry, op de site stond onder de functies niet dat het voor Jewel Cases is. Bedankt! _/-\o_

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 21:30

DynaMikeY

1976 Kever 1300

SureThing rulez dus echt heel hard! Ik heb nog geen enkel CD/DVD label programma gezien wat zo uitgebreid en universeel is! Support voor soorten & merken labels, hele mooie printer calibratie, goed opmaak en import mogelijkheden. Dit programma is het gewoon! Overigens is versie 4 van SureThing ook al uit!

Ik zou het eigenlijk moeten kopen :X :)

[ Voor 8% gewijzigd door DynaMikeY op 26-03-2004 16:18 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• PcFer
Er staat hier ook nog een handige post :P
Pagina: 1