Toon posts:

LoGitec webcam programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

Ik had een tijdje geleden een webcam van logitec. Bij de win 95 driver zat een programma waarmee je door een reeks foto;s te maken met de webcam een filmpje kon maken.

Nu heb ik XP en kan ik de windows 95 drivers niet meer gebruiken, dus ben ik op zoek naar een andere plek waar ik zo'n programma kan vinden. Op de winxp drivers is dit programma weg gehaald

Het programma werkt dus dat je door middel van telkens een foto te maken uiteindelijk een hele reeks fotootjes hebt die het programma dan omzet in een filmpje.

Weet iemand misshcien nog een programma wat zo werkt?

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand enig idee? Toevallig de naam van een programma dat dit ook kan?

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 23:29
Geef eens wat meer info over die webcam, welke type het gaat, waneer je hem hebt gekocht, hier kunnen we namelijk nuks mee.

Driver update of programa's kun je downloaden bij www.logitech.com .
Even goed zoeken :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Probeer de Logitech software voor XP eens te downloaden? Daar kun je ook gewoon filmpjes mee maken.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
of de standaard webcamsoftware die in XP zit? moet je wel eerst de drivers van de webcam installeren, daarna staat ie bij Scanners & Cameras in het Conf.scherm

enne, niet kicken binnen 24 uur ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet zozeer om de webcam als om een film programma waarmee ik door middel van fotootjes een filmpje in elkaar kan zetten.

De webcam is de oudste die er op de site van logitec te vinden is, aan nieuwe drivers van de webcam heb ik niks omdat ze daar ineens dat superleuke programmaatjes uit hebben gehaald, erg jammer.

Mijn vraag is meer; weet iemand een programma dat een reeks foto;s kan samenvoegen tot een vloeiend filmpje?

Zo'n soort programma zat eerst bij de win95 drivers maar is nu ineens weggehaald bij de winxp drivers :'(

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
ow, je wilt een soort animatie maken? (da's leuk idd ;))

dat kan o.a. met Irfanview, daar zit een slideshow functie in, waarmee je dus de fotos snel achter elkaar kan laten spelen. Maar ik neem aan dat daar veel meer programmas voor zijn. [google=gif animator] of [google=slideshow program] dus :)

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel, ik ga gelijk even kijken
Pagina: 1