Ik heb de volgende JS
In internet explorer werkt dit perfect, maar in mozilla veranderd hij niet van kleur.
Om er achter te komen waarom niet, had ik een " alert(document.getElementById(id).style.backgroundColor);" toegevoegd aan de code, en kreeg ik te zien dat moz. RGB waardes toekent (dus rgb(255,255,255) ipv #fff)..
Hoe is dit op te lossen?
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <script type="text/javascript"> function selecteer(id) { if (document.getElementById(id).style.backgroundColor=="#fff") { document.getElementById(id).style.backgroundColor="#abc"; document.getElementById('_'+id).value = '1'; } else if (document.getElementById(id).style.backgroundColor=="#abc") { document.getElementById(id).style.backgroundColor="#abc123"; document.getElementById('_'+id).value = '2'; } else if (document.getElementById(id).style.backgroundColor=="#abc123") { document.getElementById(id).style.backgroundColor="#fff"; document.getElementById('_'+id).value = '0'; } } </script> |
In internet explorer werkt dit perfect, maar in mozilla veranderd hij niet van kleur.
Om er achter te komen waarom niet, had ik een " alert(document.getElementById(id).style.backgroundColor);" toegevoegd aan de code, en kreeg ik te zien dat moz. RGB waardes toekent (dus rgb(255,255,255) ipv #fff)..
Hoe is dit op te lossen?
rm -rf ~/.signature