Chieftec review

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Op de derde pagina wordt m.i. een pre-conclusie getrokken. Deze kan toch beter met de echte conclusie worden gemerged?
Dat Chieftec stil staat bij een adequate koeling moge duidelijk zijn, mogelijkheden tot het inbouwen van fans zijn er meer dan genoeg. In totaal kunnen er vier 80mm fans geplaatst worden en ook nog eens twee 90mm fans in het zijpaneel. De 80mm fans bevinden zich aan de voorzijde, de achterzijde en bij de HDD-cage voor een optimale koeling. Tevens is aan de voorkant een stoffilter geplaatst, wat zou moeten voorkomen dat de stof zich ophoopt in de kast. De ruimte die de kast binnenin biedt is erg prettig. Het zorgt ervoor dat je in staat gesteld wordt een goede airflow te creeëren en maakt de kast zelfs geschikt is voor het behuizen van kleine servers. Chieftec kan tevens ook voedingen leveren die hiervoor geschikt zijn.

Al met al biedt de binnenkant een zee van ruimte en een berg aan innovaties die het inbouwen en verwisselen van hardware bijna gereedschapsloos doen verlopen. De afwerking is van een hoge kwaliteit, en overal is terug te zien dat de kast stevig gebouwd is.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Titel edit :) . [FP] hoef je niet voor bijna ieder topic te zetten hier aangezien alles hier over de FP gaat :) .

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
@Harm -> Is ook, maar nu graag een ontopic reactie :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit zou gisteren door Mark aan Bo doorgegeven moeten zijn. Het is nog niet aangepast?

[edit]
Ik heb in Tweakers.net Crew een balletje opgegooid :) .

[ Voor 36% gewijzigd door Harm op 27-03-2004 17:25 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Oke ik heb de voortijdige conclusie verplaatst, en ik heb tevens op aangeven van DeBolle het stukje over de feriet ring iets aangepast.