IK heb een Seagate Barracuda 80 GB 7200 rpm 8 mb cache maar nu is het probleem dat hij niet meer wil formatteren.
Hij zat orgineel in mijn oude sky computer waar ik inmiddels het nodige aan heb veranderd (mobo, cpu, grafische kaart, mem) er zit echter nog wel een systemrecovery programmatje op maar die werkt niet meer
ik zou dan op f10 moeten drukken, dat doe ik dan en dan begint ie gewoon weer te booten, dit werkte echter wel toen ik nog mijn MSI moederbordje had, daarna heb ik nog een MSI gehad en daarmee deed hij system recovery ook nog steeds, maar sinds ik mijn DFI Infinity erin heb zitten wil die dus geen system recovery meer starten. Maargoed, als ik format C: intyp in dos zegt ie "Invalid drive specification" dus miss is ie op een of andere manier beveiligd, ik kan ook geen mappen zien als ik Dir in typ.
Nu zat ik te denken om mijn HDD te gaan formatteren met een magneet
maarja dikke kans dat m'n hdd daar dood aangaat, en miss is er nog wel een andere oplossing.
Wie kan mij helpen?
m'n comp begint nu namelijk errug traag op te starten omdat ie zo lkkr vol staat met rommel.
Hij zat orgineel in mijn oude sky computer waar ik inmiddels het nodige aan heb veranderd (mobo, cpu, grafische kaart, mem) er zit echter nog wel een systemrecovery programmatje op maar die werkt niet meer
Nu zat ik te denken om mijn HDD te gaan formatteren met een magneet
Wie kan mij helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door esox-oc op 26-03-2004 15:44 . Reden: m'n hdd in de war gehaald met een andere comp in het huis ]