Ik was mijn pc aan het formatteren en alles gaat goed behalve één bestandje wat hij niet vanaf de cd naar de harde schijf wil kopieëren, genaamd oembios.bin . Vervolgens na het formatteren start ik de pc weer op en wil via mijn account xp opstarten en krijg ik een foutcode; windows kan de licentiecode niet goed controleren. Kan iemand mij vertellen wat dit probleem is en hoe dit op zou kunnen lossen?
Weet je zeker dat de CD niet kapot is? Als het goed is kun je bij Microsoft een nieuwe CD bestellen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Dat is...als je een legale versie hebt !Spider.007 schreef op 26 maart 2004 @ 14:27:
Weet je zeker dat de CD niet kapot is? Als het goed is kun je bij Microsoft een nieuwe CD bestellen
Nee want tussendoor heb ik met dezelfde cd nog een andere pc geformatteerd en xp opnieuw geïnstalleerd en daar werkte het perfect dus het probleem ligt duidelijk bij die ene pc
Cd-rom speler niet helemaal ok dan ? ide kabel?
Probeer het eens met een andere cdromspeler. Ik heb soms ook problemen tijdens de installatie van xp en dan blijkt de cdromspeler het probleem te zijn.
Inderdaad, een andere cdromspeler deed de truck
Mijn dank is groot
Was dit topic vergeten maar ik wou voor de netheid de oplossing tonen zodat andere mensen er misschien nog wat aan hebben
Mijn dank is groot
Was dit topic vergeten maar ik wou voor de netheid de oplossing tonen zodat andere mensen er misschien nog wat aan hebben
Ik kon me al niet voorstellen dat je er zolang over had gedaan; netjes dat je nog even de oplossing komt melden!Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:01:
Inderdaad, een andere cdromspeler deed de truck![]()
Mijn dank is groot
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1