Ik ben bezig om met Premiere Pro filmpjes te maken. Een filmpje duurt ongeveer 5 minuten. Nu kan Premiere Pro een film rechtstreeks naar DVD exporteren maar dan kan ik slechts 1 film (van 5 minuten) op een DVD krijgen. Ik wil nu meerdere DVD-filmpjes op DVD zetten, maar stuit hierbij op het probleem dat ik niet weet hoe ik een menu kan bouwen zodat ik op m'n standalone speler kan kiezen welke film ik wil zien.
Ik heb al ontdekt dat je de .m2v bestanden met author software moet bewerken voordat je het op DVD moet zetten (ik gebruik daar IfoEdit voor), maar ik weet niet hoe ik nu een menu moet maken.
Kan iemand mij een tip geven waar ik moet zoeken (google en search binnen GOT leveren mij geen bruikbare info) of hoe ik het voor elkaar krijg om met mijn standalone speler te kiezen uit de aanwezige films?
Ik heb al ontdekt dat je de .m2v bestanden met author software moet bewerken voordat je het op DVD moet zetten (ik gebruik daar IfoEdit voor), maar ik weet niet hoe ik nu een menu moet maken.
Kan iemand mij een tip geven waar ik moet zoeken (google en search binnen GOT leveren mij geen bruikbare info) of hoe ik het voor elkaar krijg om met mijn standalone speler te kiezen uit de aanwezige films?