Toon posts:

[XP] PartitionMagic geeft error 983 op HP PC's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een image gemaakt om pc's te installeren. Nu heb ik nieuwe pc's van HP en daar zit een image op voorgeinstalleerd. Nu maak ik de installatie gewoon af en dan wil ik met partition magic partities aanmaken, maar als ik partition magic dan opnieuw laat opstarten om te partitioneren dan zegt die dat hij een error heeft "error 983" dit heeft te maken met een batch bestand wat meedraaid op de achtergrond.

Weet iemand wel bestand dit is zodat ik kan partitioneren en de image kan draaien??

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
fdisk?

Edit1:
sorry helemaal verkeerd gelezen......
Bas_je denkt nog ff mee!

Edit2:
krijg je die foutmelding ook als je met een MsDos flop opstart, en dan pqmagic vanaf de flop draaid?

[ Voor 130% gewijzigd door Bas_je op 26-03-2004 16:06 ]

while ( !$succeed ) { $try++ }

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 14:35

Tux

staat hier niets tussen? <-- linkje

[ Voor 8% gewijzigd door Tux op 26-03-2004 16:06 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Huh, normaal is een linkje toch altijd underlined :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat het probleem in je topic titel staat - probeer daar ook zelf eventjes op te letten voortaan :)
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:54:
opnieuw laat opstarten om te partitioneren dan zegt die dat hij een error heeft "error 983" dit heeft te maken met een batch bestand wat meedraaid op de achtergrond.
Krijg je misschien nog een specifieke foutmelding ofzo? :) Welke Partition Magic?

Wat heb je allemaal al gedaan om dit probleem op te lossen?

[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 26-03-2004 16:58 ]