Toon posts:

MSN andere poort

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier op mijn stage me af en toe stierlijk te vervelen dus wilde ik gaan msnnen, zo gezegd zo gedaan hadden ze me betrapt |:(
Nu hebben ze de msn poort afgesloten en gezorgd dat ik op een of andere manier niet meer op een https:// site kan zodat ik dus ook mijnmail niet meer kan checken.

Weet iemand hoe ik de poort van msn kan veranderen of heeft iemand misschine een paar goede proxy's voor me zodat ik via de proxy kan msnnen.

alvast bednakt

Verwijderd

Ze hebben de poorten niet voor niks geblokt B) Zoals jezelf al zegt mag je het niet etc. :9 Waarom doe je het dan toch :?

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:38

Corpii

Le Tostie

(jarig!)
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:58:
Ze hebben de poorten niet voor niks geblokt B) Zoals jezelf al zegt mag je het niet etc. :9 Waarom doe je het dan toch :?
omdat ie het wilt en baldadig is. deed jij vroeger nix wat niet mocht? ;) (not flame intended)

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:58:
hij wil ws van zijn stageplek af...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• TouTaTis
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:51:
Ik zit hier op mijn stage me af en toe stierlijk te vervelen dus wilde ik gaan msnnen, zo gezegd zo gedaan hadden ze me betrapt |:(
Gewoon omzeilen die proxy en wachten tot je de 2e keer betrapt wordt. Met wat geluk wordt je slechts het bedrijf uitgetrapt en mag je het volgend jaar opnieuw proberen bij een ander bedrijf.

This space is for rent!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe wat zou jij doen als je je verveelt en dit een van de weinige oplossingen is totdat je je linux boek binnen krijgt waarna je dus wel iets kunt doen

En bedankt ff kijken of dat schoolmsn gedoe werkt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ga anders met de netwerkbeheerder praten, zie ook TouTaTis in "MSN andere poort" ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.