Toon posts:

Bestandje beveiligen tegen wissen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik denk dat dit topic hier thuis hoort, het is een nogal algemene vraag over software iig :)

Ik wil voor een collega die weggaat hier, een memorystick meegeven met een paar bestandjes die hij niet meer kan wissen en waar dus een leuke text komt te staat als bestandsnaam, zodat ie die teksten altijd nog zien als hij die memorystick gebruikt.. Bestaat er een tooltje om bijvoorbeeld een wachtwoord op een bestandje te zetten zodat je deze niet meer kan gebruiken?

Bedankt voor de hulp alvast!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

100% beveiligen gaat je niet lukken (je kan zo'n ding gewoon formatteren of er zelfs een ander bestandssysteem opzetten).

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Dus een beetje onnodige bestanden op zijn stick laten staan, zal die blij mee zijn. NOT.

En dat beveiligen kan dus niet.

Verwijderd

gelukkig nie :D zit je jaren tegen aan te kijken
afscheids mem stick van 2004 :P
lekker formatteren :D

wat je wel zou kunnen doen is er een afscheid in gaferen :D

Verwijderd

misschien leuk om een gegraveerde USB-pen te geven :)

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik heb mijn USB stick als NTFS ingesteld, dus je kan daarop ook gewoon rechten instellen, dus daarmee moet het probleem zo te doen zijn.

Jaja je kan natuurlijk in dos booten, ntfs support laden en er alsnog op komen, maar je hebt tenminste een soort van beveiliging.

while ( !$succeed ) { $try++ }

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 21:00

tweakerbee

dus..?

Dit moet je niet willen. Inderdaad een mooie kopen, en evt. wat in laten graveren, maar deze oplossing is gewoon niet leuk.
Ik zou iig niet blij zijn met zo'n stick waar bestanden op staan waar je zelf niet eens aan mag komen... :/

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1