Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Blijf bij T-mobile

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ernie_rules
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 19:42
Ik heb dus vorig jaar een sim only afgesloten bij T-mobile (450)en dat is afgelopen maand afgelopen. Ik heb geen verlengingsaanbieding van hen gekregen, daar heb ik zelf voor moeten bellen.

Nou heb ik vandaag de aanbieding in de bus gehad maar het zier er erg karig uit zeker gezien mijn belgedrag, zeker 100 euri per maand. Voor een Nokia 6600 zou ik met deze aanbieing 169 euri moeten bijbetalen terwijl ik dat ding gratis krijg bij de eerste de beste online shop bij een 150 minuten abbo. Zelfs de samsung E700 moet mij 69 euri gaan kosten en online bij een nieuw abbo is ie gratis, ook bij een 450.

Nu heb ik net gebeld en gevraagd waarop die aanbieding is gebaseerd, ze vertelde me vrolijk dat het gebaseerd was op mijn belgedrag. Nou vraag ik je toch, les 1 in customer relationship management, het is moeilijker klanten te werven dan ze te behouden. En dan komen ze in de eerste plaats met een aanbieding aan die eigenlijk helemaal geen aanbieding is, en in de tweede plaats adviseerde mevrouw T-mobile me ook het dan maar via de winkel te doen als ik de aanbieding niet scherp genoeg vond.

Hebben andere menwen ook zulke waardeloze aanbiedingen gehad of is er iets misgegaan ofzo met het opvragen van mijn belgedrag?

...::Under Construction::...

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 17:13

FlyEragon

Alien Monkeys

hahaha; blijf dus NIET bij t-mobile

dit heb ik ook eens gehad; gewoon afsluiten die hap
en nieuwe abo aanvragen bij andere provider zodat je
je nummer kan behouden

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:00

Smarron

The bend

Via de provider zelf is het altijd 'duurder' zeg maar. De aanbiedingen in de shops en internet zijn gewoon goedkoper.

Tip: Verleng je contract via een gsm-site, dan zul je een betere aanbieding hebben dan rechtstreeks via in dit geval T-Mobile.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Dat komt omdat de prijzen in de winkel zijn gebasseerd op een nieuw abbo. Jij wilt enkel je abbo verlengen, je hebt dus al een keer van zo'n aanbieding gebruik gemaakt bij het aangaan van je huidige abbo.
Je kan dus een nieuw abbo afsluiten met een nieuw nummer, of je oude nummer houden zonder aanbieding

Verwijderd

Verwijderd.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:54 ]

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 08:44

thomaske

» » » » » »

Ik heb wel goede ervaringen met Sitel. Deze heeft sowieso betere aanbiedingen dan T-mobile zelf

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:16
sowieso op intenet of winkel(niet de dure winkels zoeken) je abbo verlengen is een stuk voordeliger dan bij klantenservice en dat is niet alleen bij t-mobile. Was met mijn Orange ikkreeg 2 maanden gratis bij hun, terwijl ikhet online deed en kreeg daar 10 maanden gratis

de enige reden dat ik nu ook een t-mobile heb is omdat ik daar een mooi nummer bij kreeg en na 1 jaar ga ik echt overstappen, want ik ben reuze tevreden met orange qua bunde, bereik en data diensten.

[ Voor 28% gewijzigd door pang op 26-03-2004 13:50 ]

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

wat ik gedaan heb is een prepaid pakketje gekocht van een provider waarvan ik wist dat ik er geen abbo van wilde hebben .. daar mijn nummer geparkeerd en toen gewacht totdat de juiste aanbieding kwam van de juiste provider en ben ik overgestapt ..

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:16
Ernie_rules schreef op 26 maart 2004 @ 13:31:
Ik heb dus vorig jaar een sim only afgesloten bij T-mobile (450)en dat is afgelopen maand afgelopen. Ik heb geen verlengingsaanbieding van hen gekregen, daar heb ik zelf voor moeten bellen.

Nou heb ik vandaag de aanbieding in de bus gehad maar het zier er erg karig uit zeker gezien mijn belgedrag, zeker 100 euri per maand. Voor een Nokia 6600 zou ik met deze aanbieing 169 euri moeten bijbetalen terwijl ik dat ding gratis krijg bij de eerste de beste online shop bij een 150 minuten abbo. Zelfs de samsung E700 moet mij 69 euri gaan kosten en online bij een nieuw abbo is ie gratis, ook bij een 450.

Nu heb ik net gebeld en gevraagd waarop die aanbieding is gebaseerd, ze vertelde me vrolijk dat het gebaseerd was op mijn belgedrag. Nou vraag ik je toch, les 1 in customer relationship management, het is moeilijker klanten te werven dan ze te behouden. En dan komen ze in de eerste plaats met een aanbieding aan die eigenlijk helemaal geen aanbieding is, en in de tweede plaats adviseerde mevrouw T-mobile me ook het dan maar via de winkel te doen als ik de aanbieding niet scherp genoeg vond.

Hebben andere menwen ook zulke waardeloze aanbiedingen gehad of is er iets misgegaan ofzo met het opvragen van mijn belgedrag?
Je hebt nog geen aanbieding gekregen omdat je nog niet had aangegeven te willen stoppen met het abonnement.
Als jij een opzegbrief geschreven had dan had jij wel een aanbod gekregen zonder daar voor te hoeven bellen.

Dat internetshops goedkoper zijn is logisch dus ik weet niet wat je met dit topic wilt bereiken, die medewerker van Tmobile was ook eerlijk en adviseerde je om dan maar een nieuw abonnement te nemen bij de dealer.

Ik weet uit ervaring dat veel mensen het verschil van ongeveer 50 euro niet groot genoeg vinden om daarvoor naar de dealer te gaan of een webshop, gezeur met nummer portabititeit enz..

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Beste aanbieding op www.telecomvergelijker.nl (link is specefiek voor de onderstaande foon en abo)
Nokia 6600
12 maanden verlenging
T-Mobile 450
totaal € 585.00
per maand € 48.75
my-gsm.nl

Kijk ook even naar ander aanbieders, ik weet niet wie er op dit moment de beste aanbiedingen hebben.

En bel T-mob op met de mededeling dat je gaat overstappen naar een andere aanbieder als ze niet met een beter bod komen. >:)

Everything is better with Bluetooth

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Ernie_rules schreef op 26 maart 2004 @ 13:31:
Jij hebt een sim only, bellen voor half geld dus.
Zodra jij dat verlengt, ga je naar een niet-sim only.
In dat geval ga je dus zo'n 25 euro per maand meer betalen voor hetzelfde aantal bel minuten.
Dit komt omdat T-Mobile gewoon geen verlenging doet van sim only.
Je kan het wel stilzwijgend iedere maand laten verlengen, dan betaal je 25 euro minder per maand.

1 jaar 25 pm = 300 euro, dat is ongeveer gelijk aan de losprijs van een gesimlockte 6600.
(weet de actuele inkoopprijs niet omdat ik niet meer bij telefoonshop werk, maar die kan hier nooit te ver vanaf liggen ivm bonussen op de 150 abo's)
Vergis je ook niet in het feit dat jij voor 1 jaar wil verlengen, terwijl bij 150 de aanbieding 2 jarig is.
Ook daar zit bij T-Mobile een ontzettend groot verschil tussen namelijk.

Je kan dus kiezen imho, tussen 25 euro pm minder en zelf een telefoon kopen,
of 25 euro pm meer betalen en dan een telefoon 'gratis' erbij krijgen.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 19:44
Als je gewoon even NIET reageert naar T-mobile toe, dan bellen ze je over een week of twee met een nieuw aanbod, dat als je het handig speelt stukken lager is dan dat je nu meteen ja zegt. Zo kreeg ik mijn telefoon ook bijna 100 euri goedkoper dan in het eerste aanbod.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18

Pelle

🚴‍♂️

Ik had een probleem met mijn T68i en T-Mobile. Toestel had ik los gekocht, maar na een paar weken stopte hij met werken. Dat was alleen het geval bij mijn T-Mobile simkaart, een willekeurige simkaart van een andere aanbieder werkte wel.
Heb 3 keer gebeld met T-Mobile of ze die foon konden fixen, maar dat wilden ze niet, dat moest Sony Ericsson maar doen. En bij SE zeggen ze dat het de fout van T-Mobile is.

Tsja, dan is de keus voor mij erg makkelijk. Ben een klant vanaf het eerste uur (vanaf de introductie van Ben dus), maar nu zijn ze me kwijt. Ze wilden niet de 20 euro uitgeven om die foon even te laten fixen, en dus ben ik mooi weg naar KPN. Opzouten.

Verwijderd

Ik kan werkelijk geen reden bedenken waarom ik in vredesnaam bij t-mobile zou willen blijven. Mijn sim was binnen 1 week stuk, deed niks meer. Ik bellen, kreeg ik een nieuwe tegen betaling. Ik heb na veel 5 en 6-en mijn geld terug gekregen maar is gewoon belachelijk. Ben was een goed bedrijf, maar t-mobile... :S

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

het is momenteel zo dat je beter een nieuw abonnement af kan sluiten dan je contract laten verlengen! Er wordt door de telecom-aanbieders meer provisie betaald bij nieuwe abonnementen dan bij verlengen. Ik ben er ook net mee bezig en ontdekte hetzelfde. Ik heb het dan over vodafone...

Verwijderd

Verwijderd.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:54 ]

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 20:38

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

een kennis van mij had een tijdje terug hetzelfde.

wat hij toen deed :

hij belde naar t-mobile op dat hij een goede aanbieding van een concurent had gezien, en dat hij zijn abbonoment stop wou zetten, tenzij er een leuke aanbeiding was.
Nadat hij dat verhaal vertelde had miep aan de andere kant van de lijn ineens een hoop leuke aanbiedingen.

kortom : net doen of je je abbo wil opzeggen, dan komen de leuke aanbiedingen vanzelf

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:43
krozzzkabouter schreef op 26 maart 2004 @ 16:22:
een kennis van mij had een tijdje terug hetzelfde.

wat hij toen deed :

hij belde naar t-mobile op dat hij een goede aanbieding van een concurent had gezien, en dat hij zijn abbonoment stop wou zetten, tenzij er een leuke aanbeiding was.
Nadat hij dat verhaal vertelde had miep aan de andere kant van de lijn ineens een hoop leuke aanbiedingen.

kortom : net doen of je je abbo wil opzeggen, dan komen de leuke aanbiedingen vanzelf
dat werkt ook niet echt .
ik ben zelf nog steeds t mobile omdat het in combinatie met men nieuwe tel voordelig uit was en ben .

mjah ff to the point .
ben zelf 2 jaar bij T-mobile geweest en mijn contract liep snel af en vroeg ik dus ook om de nodige aanbiedingen met de dreigementen erbij dat ik zou overstappen .

Daar hadden ze al geen oor naar , zoals hier al vaker genoemd .
Dus ben op een gegeven moment ook de shops ingegaan .
En was daar vrij snel geslaagd met men nieuwe motorola mpx200 .

Toen kwam het echte leuke verhaal .
ik T-mobile opgebeld en gevraagd wat er eventueel geregeld kon worden .
Aangezien ik daar al bijna 2 jaar zat d8 ik dat komt wel snor .
Mjah punt was dat ik een nieuwe abbo wou , maar had nog 4 maanden contract open staan .
Dus probeerde ik een regeling te treffen met hun over die laatste 4 maanden of we dat 50 - 50 konden doen .
En dan zou ik weer een 2 jarig conract tekennen .
En weer was hun antwoord Nee .
Zelfs toen ik wederom zei dat ik weg zou gaan bleef hun antwoord nee .

Raar als je zou denken dat hun dan een 2 jarig contract mislopen , mjah blijkbaar hebben ze genoeg geld en denken ze niet aan de consument

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Verwijderd

Verwijderd.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:54 ]

Verwijderd

Nou in tegenstelling tot de rest van de mensen heb ik wel goeie ervaringen met T-mobile en verlenging.. Ik heb vorig jaar mijn abonnement verlengd met 1 jaar via T-mobile zelf sament met een T610. Die toen nog niet zo lang uit was. Ik kon hem binnen een week voor 60 euro ophalen bij het postkantoor en dat terwijl de goedkoopste internetshop minstens 120 wilde hebben.. Voordat ik die aanbieding kreeg moest ik eerst wel 2x bellen met de klantenservice over een nieuw formulier voor 1 jarig verlengen met nieuw toestel.. maar dan heb je ook wat :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik verleng ze altijd in de winkel. Meer keuze :P en een simlockvrije toestel ;) mits je de goeie kiest natuurlijk

Mijn Sl55 is simlock vrij en T-mobile was blij met de verlenging... en kreeg nog wat extra credits erbij.. ;)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Ik sluit meestal een abbo-verlenging met cashdeal af via internet.
Krijg je aardig wat geld.
Met je 450 minuten moet je minimaal 330 euro kunnen vangen via een webshop.
Kan je daarna lekker op je gemak een nieuwe mobiel kopen via een winkel.
Heb je en een hoge korting, en je kan makkelijk met je mobiel terecht ivm garantie

Enige nadeel is dat je je geld pas na een maandje of 2 krijgt.

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 15:09

s3mt3x

I choose not to know...

Naar ik me heb laten vertellen behelst de strategie van t-mobile dat ze op langere termijn alleen nog zakelijke klanten willen hebben. Ik heb zelf overigens ook een dergelijk staaltje "non-aanbieding" van ze gehad.
Als je dat afzet tegen bovengenoemde strategie is het dus begrijpelijk dat ze je naar de shops sturen. Ze zitten om diverse redenen niet te wachten op particuliere klanten en dat ruimt op deze manier lekker op, dus.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Je kan ook gewoon laten verlengen in de winkel!!

Verwijderd

s3mt3x schreef op 10 april 2004 @ 16:13:
Naar ik me heb laten vertellen behelst de strategie van t-mobile dat ze op langere termijn alleen nog zakelijke klanten willen hebben. Ik heb zelf overigens ook een dergelijk staaltje "non-aanbieding" van ze gehad.
Als je dat afzet tegen bovengenoemde strategie is het dus begrijpelijk dat ze je naar de shops sturen. Ze zitten om diverse redenen niet te wachten op particuliere klanten en dat ruimt op deze manier lekker op, dus.
Wat een onzin... T-Mobile zou niet eens overleven als ze alleen zakelijke klanten zouden hebben. T-Mobile richt zich meer op de zakelijke markt dan voorheen, dat is alles.

En dat T-Mobile mensen naar de shops bewust mensen naar de shops stuurt om te verlengen in plaats van bij hen is ook onzin, het verlengen bij de dealer kost hen immers meer geld dan verlenging bij T-Mobile direct.

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 15:09

s3mt3x

I choose not to know...

Ze bieden anders maar iets van 6 verschillende phones aan. Er zijn er honderden op de markt. Voor mensen die langer klant zijn, kunnen ze best hun contacten bij de fabrikanten aanspreken, om op die manier tegen scherpe prijzen toestellen aan te bieden. Toch kiezen ze er voor dit niet te doen. Kennelijk een activiteit met te veel (administratieve- of support)overhead. T-mobile is kennelijk niet geinteresseerd op deze wijze een "shop" te drijven.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

T-Mobile staat er ook om bekend hogere toestelkorting te geven aan nieuwe abbo's dan aan bestaande. CRM is nog niet echt bekend bij dit bedrijf, maar dat is in Nederland met wel meer bedrijven zo, kunnen ze nog wat leren in het buitenland. Daar snappen ze gewoon dat een nieuwe klant krijgen gemiddeld 5x duurder is dan 1 behouden.

• MaFFia
  • Laatst online: 16-11 23:43
enigste wat ik altijd humor vind is .

hoe ze de mensen aan de lijn proberen te houden als je klantenservice belt .
echt 1001 x vragen ze was dat het kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn .

lol

weet niet of ik er daarvoor betaald zowel weet ik nu waarom ze dat doen lol

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Verwijderd

Dan doet Orange het stukken beter iig. Mn abbo was voorbij, dus ik belde ze op dat ik wilde verlengen enz en dat ik gratis nieuwe mobiel wilde hebben. Ik kon kiezen uit een hele lijst. Maar ja, ik hollander zit natuurlijk wel via een gsm site mee te kijken wat ze daar allemaal kosten en heb steeds de duurste onthouden die hij opnoemde enz.......... Die heb ik toen gekozen. Telefoon na 2 dagen binne. En niets geen problemen.
Meneer is nu hemelaam blij met zijn nieuwe telefoon. PS. ik kreeg wel dure telefoons aangeboden, omdat ik ook over de 100 euro per maand zit. GEWELDIG DUS :D

Verwijderd

Ik heb zelf ook T-Mobile en als mijn contract afgelopen is dan verleng ik hem weer in de winkel waar ik het toestel aangeschaft hebt. Dit heb ik al meerdere malen gedaan.

Op die manier krijg je een hogere korting dan bij T-Mobile zelf want die korting viel mij ook zwaar tegen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 23:11:
Ik heb zelf ook T-Mobile en als mijn contract afgelopen is dan verleng ik hem weer in de winkel waar ik het toestel aangeschaft hebt. Dit heb ik al meerdere malen gedaan.

Op die manier krijg je een hogere korting dan bij T-Mobile zelf want die korting viel mij ook zwaar tegen.
Ik ben zeer tevreden over T-mobile. Ik ben dan ook al 5 jaar trouwe klant van dit clubje (toendertijd nog Ben genoemd...). In elk geval loopt mijn abonnement over anderhalve maand weer af en daarom kreeg ik iets meer dan een maand geleden een brief in de bus van T-mobile met een aantal "spetterende" aanbiedingen. Ik kon kiezen uit een stuk of 6 gratis telefoons, maar met de verplichting om dan meteen een abonnement van 2 jaar te nemen. Ten eerste zat de telefoon die ik graag wilde daar niet tussen en ten tweede wilde ik niet voor twee jaar vastzitten aan een abonnement. Ik ben dus niet ingegaan op de brief.

Anderhalve week geleden kreeg ik toen een telefoontje van iemand van T-mobile met de vraag of ik de brief had gekregen en wat ik ervan dacht. Ik heb toen gezegd dat ik wel graag van T-mobile klant wilde blijven, maar om de twee bovengenoemde redenen geen gebruik wilde maken van hun aanbieding. "Oh, euh, wacht ik ga even met mijn collega overleggen," was haar reactie daarop. Evenlater kwam ze terug dat er hier eventueel wel een mouw aan gepast zou kunnen worden aangezien ik zo'n goede klant was (dat klopt ook met rekeningen soms tegen de 200 euro :| ). Met bijbetalen zou ook een 1-jarig abonnement eventueel mogelijk kunnen zijn. Op dat moment zat ik echter in de auto (nee, niet achter het stuur) en wilde ook nog kunnen vergelijken met prijzen en aanbiedingen op internet. Daarom zou ze mij de volgende dag terug bellen.

Dat heeft ze niet meer gedaan en uiteindelijk heb ik dan ook afgelopen weekend een goede deal gemaakt bij een winkel in de stad. Uiteindelijk ben ik toch gegaan voor een twee-jarig abonnement, maar wel met de telefoon die ik wilde :)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 14:48:
T-Mobile staat er ook om bekend hogere toestelkorting te geven aan nieuwe abbo's dan aan bestaande. CRM is nog niet echt bekend bij dit bedrijf, maar dat is in Nederland met wel meer bedrijven zo, kunnen ze nog wat leren in het buitenland. Daar snappen ze gewoon dat een nieuwe klant krijgen gemiddeld 5x duurder is dan 1 behouden.
Zo simpel ligt het niet. Niet het aantal klanten is bepalend, maar ook de opbrengst per klant. Ze geven inderdaad elke klant bij binnenkomst een achterlijk hoge toestelkorting. Daarvan blijft een behoorlijk groot aantal mensen na hun contract stilzwijgend klant (niet iedereen rent na 9 maanden naar de winkel voor een nieuw toestel, er zijn ontzettend veel mensen van wie het contract allang is verlopen, die al jaren met hetzelfde toestel doen). Een deel van de klanten is winstgevend. Die worden door T-Mobile actief benaderd met een verlengingsaanbod.

Er is ook een grote groep klanten aan wie T-Mobile niets verdiend heeft, of zelfs verlies heeft gemaakt. Die krijgen na hun contractsperiode wel een aanbieding, uit beleefdheid, als ze erom vragen, maar het interesseert T-Mobile niets of ze nu wel of niet blijven. T-Mobile heeft geld gestopt in deze mensen, door ze bij binnenkomst een flinke toestelkorting te geven. Maar de inkomsten aan die mensen wegen daar nauwelijks tegenop. En wat blijkt? De mensen uit deze groep, die tevreden zijn over het netwerk en de service, en niet alleen denken aan de toestelkorting, die blijven! Naast winstgevende klanten, wil een bedrijf namelijk ook het liefst tevreden klanten. Dus: eigenlijk is het gewoon een slimme selectie van T-Mobile.

Waarom zou T-Mobile dan toch zoveel geld uitgeven aan de werving van nieuw klanten, van wie ze nog geen idee hebben of ze winstgevend of trouw zijn?
Ook simpel: klantenaantallen en marktaandelen zijn ook belangrijk. Ze willen toch wel tenminste een evenredig aantal van de zogenaamde 'shoppers' (die elk jaar voor de beste aanbieding gaan) als klant. Misschien zit er wel een pareltje tussen.

Conclusie: massaal klanten binnenhalen door leuke aanbiedingen, hopen dat veel van die klanten trouw blijft zonder dat je er verder in hoeft te investeren, en van de rest selecteer je gewoon het kleine aantal flink winstgevende klanten... de rest mag vertrekken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Canaria schreef op 14 mei 2004 @ 12:40:
[...]

Daarvan blijft een behoorlijk groot aantal mensen na hun contract stilzwijgend klant (niet iedereen rent na 9 maanden naar de winkel voor een nieuw toestel, er zijn ontzettend veel mensen van wie het contract allang is verlopen, die al jaren met hetzelfde toestel doen).
Zouden deze mensen dan niet weten dat het ook mogelijk is je contract te verlengen voor 1 jaar en dan korting op je maandbedrag krijgen in plaats van een nieuwe telefoon?

In plaats van een nieuwe telefoon kon ik namelijk de € 30,- aan maandelijkse kosten van mijn 225 minuten abonnement terug brengen naar € 15,-. Op jaarbasis scheelt dat dus €180,-. Als je geen nieuwe telefoon nodig hebt, dan is dat op zich toch mooi meegenomen?
Pagina: 1