LinuxFox, because penguins aren't even furry
als je ook nou es zou vertelle WELK randje
zijn der zo veel daar
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
is er ook nog een oplossing hier in NL beschikbaar?Op zaterdag 16 december 2000 23:32 schreef masterwill het volgende:
http://www.pcmodifications.com
vorige week ben ik er ook naar op zoek geweest. Niet gevonden natuurlijk, maar ik heb wel iets leuks voor in de plaats: stroomkabel, van dat dikke drie aderige...
als je die doormidden snijd en dan die troep eruit haalt dan heb je een leuke strip...
Verwijderd
of vraag het ff aan Super-aarS. Zie pics op zijn homepage http://people.zeelandnet.nl/mijkhol/case
Greetz,
mun kast staat op:
http://www.digifiel.com/gallery/index2.html
de onderste
I see dead pixels...
Verwijderd
En je woordenboek Nederlands kun je zeker ook niet vinden?Op zondag 17 december 2000 16:49 brabbelde jotheman het volgende:
ik ken die rande nergus vinde... bennik oowk allang naar op zoek, hep nouw oowk un raampie bovein me kast, daar willik wel un randje voor, ken ze nergus vinde... sux...
mun kast staat op:
de onderste
Wat een vreselijk triest slap aftreksel van virtualhideout zeg!Op zondag 17 december 2000 16:49 schreef jotheman het volgende:
ik bedoel een mooi zwart plastic randje die tussen het raampje en de plaat zit bij een kast als die van http://www.pcmodifications.com/ (plaatje op de begin-site)Op zaterdag 16 december 2000 23:30 schreef 3CLipZ het volgende:
Hmz....
als je ook nou es zou vertelle WELK randje
zijn der zo veel daar
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Verwijderd
Tis geen slap aftrekselOp zondag 17 december 2000 20:21 schreef Ritch het volgende:
[..]
Wat een vreselijk triest slap aftreksel van virtualhideout zeg!
Het is gewoon een Nederlandstalig alternatief!!
Verwijderd
toch
Dus ik een gat in mijn kast, nu op zoek naar zo;n randje, ! bij de GAMMA niet te krijgen!, Ik naar CARGLAS, ja die hebben ze , voorruit rubbers, maar ja , die kan geen kleine bochten maken! Dus naar de CARROSERIE boer hier in assen.. JAAA!, niet echt een h-profiel dat niet maar wel een u-profiel, heb ik in iedergeval geen scherpe randen er meer op, en teven zien je mijn foutjes bij het slijpen niet meer...
zon ding heet trouwens een KLEMBIES (waarschijnlijk dan KLEM-BIES, zo van een klemmende bies bies =randje)
Ik heb al foto's van de gehele actie en die post ik wel zodra ze klaar zijn! moet morgen ff het glas erin zeten en mooie boutjes zoeken, en dan ff een blauwe neon pijp erin....
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
I see dead pixels...

aluminium strips bij de gamma, 6 piek voor een meter, + een rolletje dubbelzijdig plakband
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Daar kan ik me volledig bij aansluiten
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Verwijderd
EUH! Zit er VET uit! Hoe hebbie dat gedaan? (plexi?)glas gewoon tegen kast aange'plakt' en daar weer die strips tegenaan en dat vastgezet met boutjes?? Gaa'k ook zo doen denk ik.Op zaterdag 06 oktober 2001 20:44 schreef _sNaRs_ het volgende:
[afbeelding]
Daar kan ik me volledig bij aansluitenMet alu-strips afwerken is goedkoop, (+/- 25 piek voor deze mod, alles van de bouwmarkt) en het ziet er niet onaardig uit
Nou, ik zal je even de verkorte versie geven (ik heb een beetje afkeer van die 'Zo moet je case-modden'-verhalen en we hebben nu LAN-partie, dus tijd = UT/CS/bier). Dit is hoe IK het gedaan heb:Op zaterdag 06 oktober 2001 20:49 schreef xoploosx het volgende:
EUH! Zit er VET uit! Hoe hebbie dat gedaan? (plexi?)glas gewoon tegen kast aange'plakt' en daar weer die strips tegenaan en dat vastgezet met boutjes?? Gaa'k ook zo doen denk ik.
Eerst heb ik het gat afgetekend en uitgezaagd met een decoupeerzaag. Toen heb ik de voorste strips op maat geknipt/gevijld (de strips overlappen de randen van het gat). Toen heb ik de strips voorgeboord en gebruikt als boormal voor de gaten in de kastwand en de gaten in de alustrips ACHTER op de ruit (zie dwarsdoorsnede). Toen heb ik het ruitje voor het gemak even achter op de plaat geplakt (dus aan de binnenkant van de kast) en deze ook weer voorgeboord. Toen kon het hele zaakje assembleren met popnagels. Een dwarsdoorsnede ziet er dan zo uit:
********* voorste alu-strip
========= kastwand
///////////// acrylglas (aan de binnenkant van de kast)
********* achterste alu-strip (aan de binnenkant van de kast)
En last but not least: het hele zaakje gepolijst met polijstpasta om de glanzende finish te krijgen. De strips aan de achterkant zijn overigens bedoeld om te zorgen dat het acrylglas niet barst door de popnagels, dit zou je ook kunnen oplossen met revetjes (ringetjes).
Als je meer uitleg of foto's wil moet je me maar even e-mailen (h.huijbers@student.kun.nl) En nogmaals: er zijn natuurlijk 1001 manieren om zo'n ruitje te maken, laat je fantasie/Nico-instinct(tm) werken en leef je uit!
popnagels?? wat een werkOp zaterdag 06 oktober 2001 21:13 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Nou, ik zal je even de verkorte versie geven (ik heb een beetje afkeer van die 'Zo moet je case-modden'-verhalen en we hebben nu LAN-partie, dus tijd = UT/CS/bier). Dit is hoe IK het gedaan heb:
Eerst heb ik het gat afgetekend en uitgezaagd met een decoupeerzaag. Toen heb ik de voorste strips op maat geknipt/gevijld (de strips overlappen de randen van het gat). Toen heb ik de strips voorgeboord en gebruikt als boormal voor de gaten in de kastwand en de gaten in de alustrips ACHTER op de ruit (zie dwarsdoorsnede). Toen heb ik het ruitje voor het gemak even achter op de plaat geplakt (dus aan de binnenkant van de kast) en deze ook weer voorgeboord. Toen kon het hele zaakje assembleren met popnagels. Een dwarsdoorsnede bij een popnagel ziet er dan zo uit:
xxxx voorkant popnagel
*****XX***** alu-strip aan de voorkant
=====XX===== kastwand
/////XX//// acrylglas
*****XX**** alu-strip aan de achter
xxxx achterkant popnagel
En last but not least: het hele zaakje gepolijst met polijstpasta om de glanzende finish te krijgen. De strips aan de achterkant zijn overigens bedoeld om te zorgen dat het acrylglas niet barst door de popnagels, dit zou je ook kunnen oplossen met revetjes (ringetjes).
Als je meer uitleg of foto's wil moet je me maar even e-mailen (h.huijbers@student.kun.nl) En nogmaals: er zijn natuurlijk 1001 manieren om zo'n ruitje te maken, laat je fantasie/Nico-instinct(tm) werken en leef je uit!
ik heb gewoon decoupeerzaag gepakt, window uitgezaagd, bijgevijld, kast geverfd, en een rolletje dubbelzijdig tape gepakt
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
ik heb gezocht en gezocht en ik heb het net gevonden!!!
http://www.nauticshop.nl/shop/Raam_en_pakkingrubbersRaamrubbers_EPDM_rubber_zwart.html

ik zoek nog ff verder
he da's hetzelfde spul als ik om het raam in m'n Aopen HQ08 heb zitten, alleen ik had het bij caseetc.com vandaanOp zaterdag 06 oktober 2001 21:45 schreef -=ReDRuM=- het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb gezocht en gezocht en ik heb het net gevonden!!!
http://www.nauticshop.nl/shop/Raam_en_pakkingrubbersRaamrubbers_EPDM_rubber_zwart.html
[afbeelding]
ik zoek nog ff verder
![]()
![]()
![]()
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
*offtopic mode*Op zondag 07 oktober 2001 11:46 schreef The_Operative het volgende:
ja leuk hoor, maar deze vraag is dus van december 2000waarom wordt ie dan in hemelsnaam weer naar boven gehaald?!?!
boeit dat als we wat tweakers blijer kunnen maken met wat info?
word een beetje moe van al dat gezeur over ouwe koeien uit de sloot halen enzo, zeg dan gewoon wat nuttigs, dat doen de posts die dit topic omhoog hebben gehaald tenminste nog
*/offtopic mode*
zo ziet dat raamrubber er dus uit:
He Ener-g is dat nou een 'crackle tube' (plasma staaf) achter je raampje of is dat gewoon een TL-tje[b]Op zaterdag 06 oktober 2001 11:13 schreef Ener-G
[afbeelding]
aluminium strips bij de gamma, 6 piek voor een meter, + een rolletje dubbelzijdig plakband
Als het gewoon een TL is, laat maar dan. Maar als het een 'crackle tube' is, stoort dat dan niet?.
crackle tube? het is een 15" liquid neon van liteglowOp zondag 07 oktober 2001 15:34 schreef Tentacle1 het volgende:
[..]
He Ener-g is dat nou een 'crackle tube' (plasma staaf) achter je raampje of is dat gewoon een TL-tje.
Als het gewoon een TL is, laat maar dan. Maar als het een 'crackle tube' is, stoort dat dan niet?.
als ik de kabeltjes van m'n geluidskaart langs die neon buis laat lopen en m'n speakerset vol open zet dan hoor ik 'm wel cracklen ja, verder geen last mee
en er zit toch geen geluidskaart in die server