bijvullen hp 940c cartridges

Pagina: 1
Acties:

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59
aangezien ik zelf nogal veel print (kleur) lijkt het mij een goed idee om de cartridges zelf na te vullen. Er zijn alleen nogal niet wat online winkels die die setjes verkopen.
Ik heb gekeken bij www.goedkoperprinten.nl en daar hebben ze wel zo een setje. Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die er goede of slechte ervaringen hebben met het navullen van cartridges.
Anders zit ik te denken aan een wecare (www.wecare.nl) cartridge omdat deze voller zitten voor minder geld.

Verwijderd

wel ervaring mee ja, het is echt supersimpel.

zit bij hp patronen 1 nadeel aan: je houdt dezelfde printkop, en die kun je dus alleen schoonmaken met zo'n clean print-pagina. in de praktijk komt het erop neer dat je na 3 of 4 keer hervullen het patroon kan weggooien.

zo'n patroon van wecare wordt professioneel schoongemaakt, dus dan heb je daar geen last van. dat is ook eigenlijk de reden dat ik gewoon wecares (of kloontjes) koop. (en omdat ik te lam ben om iedere keer die spuit enzo schoon te maken, want dat is wel een klerewerkje)

owja: je gebruikt lang niet alle inkt (droge randjes, viscositeit, resten in de spuit, etc) dus wecares gebruiken is uiteindelijk niet eens zo heel veel duurder.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 12:37 ]