stek schreef op 04 januari 2003 @ 04:35..url
Sticking feathers up your butt does not make you a chicken...
Not finding it in search does not make you a nOOb.
rma aanmaken
ik hoop dat er nog garantie opzit anders kun je proberen om er een andere bios in te flashen
ik hoop dat er nog garantie opzit anders kun je proberen om er een andere bios in te flashen
Bedankt alvast
Heb al de originele bios terug gezet en weer die xt geprobeerd, maar hij doet t met die standdar xp driver wel perfect, zou t niet aan me voeding kunnen liggen ofzo, is een enermax 300 watt, heb ergens gelezen hier dat een 300 watt minimaal is.Welleweerd schreef op 26 maart 2004 @ 12:18:
rma aanmaken
Damn, een nieuwe 380 watt voeding gehaald, zelfde probleem,
dan morgen die voeding en kaart in duitsland terugbrengen, hopen dat ze niet zien dat er koelblokjes op t mem heeft gezeten,
bij t verwijderen zijn de letters minder zichtbaar geworden op de chippies, heb ze allemaal met wasbenzine schoongemaakt zodat t allemaal gelijk is van kleur, de letters zijn niet meer zo wit
dan morgen die voeding en kaart in duitsland terugbrengen, hopen dat ze niet zien dat er koelblokjes op t mem heeft gezeten,
bij t verwijderen zijn de letters minder zichtbaar geworden op de chippies, heb ze allemaal met wasbenzine schoongemaakt zodat t allemaal gelijk is van kleur, de letters zijn niet meer zo wit