R9800pro cracht na install driver.

Pagina: 1
Acties:

• Genedefect
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02-2023
Damn, heb nu 2 maanden een club 3d R9800 pro draaien zonder problemen maar nu wil die alleen nog maar met de standaard winxp driver draaien,

zodra ik een ati driver installeer crasht me system zo hard na de reboot dat ie de bootsector van me hdd niet meer kan lezen.

Dus winxp opnieuw installeren en opnieuw geprobeerd met verschillende drivers, kom er niet uit, kaart word niet te heet ofzo.

Specs;

P4 1700 williamette
msi mobo
512 mb pc800 rambus rimm
3 hdd's (320gig)

:(

stek schreef op 04 januari 2003 @ 04:35..url
Sticking feathers up your butt does not make you a chicken...
Not finding it in search does not make you a nOOb.

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

rma aanmaken

ik hoop dat er nog garantie opzit anders kun je proberen om er een andere bios in te flashen

Bedankt alvast

• Genedefect
Welleweerd schreef op 26 maart 2004 @ 12:18:
rma aanmaken

ik hoop dat er nog garantie opzit anders kun je proberen om er een andere bios in te flashen
Heb al de originele bios terug gezet en weer die xt geprobeerd, maar hij doet t met die standdar xp driver wel perfect, zou t niet aan me voeding kunnen liggen ofzo, is een enermax 300 watt, heb ergens gelezen hier dat een 300 watt minimaal is.

Verwijderd

een noname 300watt is aan de krappe kant, een enermax moet dat gemakkelijk aankunnen

• Genedefect
Damn, een nieuwe 380 watt voeding gehaald, zelfde probleem,

dan morgen die voeding en kaart in duitsland terugbrengen, hopen dat ze niet zien dat er koelblokjes op t mem heeft gezeten,

bij t verwijderen zijn de letters minder zichtbaar geworden op de chippies, heb ze allemaal met wasbenzine schoongemaakt zodat t allemaal gelijk is van kleur, de letters zijn niet meer zo wit >:)