Toon posts:

[DirectX9.0b]Direct3D niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem die ik tot op heden niet opgelost heb. Daarom een vraag aan jullie. Ik heb Windows XP opnieuw geinstalleerd omdat mijn broertje moeder en zus er een zootje van hadden gemaakt. Alle drivers geinstalleerd, directX geinstalleerd (9.0b).
Als ik nu kijk onder de dxdiag dan staat daar dat Direct3D niet beschikbaar is. Dit was wel zo VOOR de herinstall. Ik heb al geprobeerd om de allernieuwste drivers van nvidia te installeren maar zelfs een oude helpt niet. Weten jullie hier misschien een oplossing voor? Misschien dat het noodzakelijk is om directX opnieuw te installeren maar kunnen jullie mij dan een link geven waar ik die software ervoor kan downloaden?? Ik heb me al rotgezocht hier op GOT en google maar het probleem is tot op heden nog niet opgelost

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier misschien iets op?

Verwijderd

Ik weet niet of het dit kan zijn, maar staat de hardware acceleratie misschien uit?

Dit kan je vinden bij Geavanceerd bij Beeldscherm eigenschappen. Dan werkt Direct3d ook niet

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05 16:37
heb je windows over die oude windows heen gezet of heb je eerst je hdd geformateerd?

misschien zitten er wat bestanden met elkaar in de knoei dus als je niet geformateerd hebt moet je dat eens proberen en dan windows opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Nee deze stond gewoon op maximaal. Dus dit kan het niet zijn

Verwijderd

Topicstarter
Clean install gebruikt
hdd was gewoon leeg

Verwijderd

Er zit dan niks anders op dan nog maar eens opnieuw installeren, en dan meteen als de installatie klaar is van Windows, kijken met dxdiag of Direct3D dan wel aan staat.

Staat hij dan wel aan, dan moet je systematisch gaan uitzoeken welke software het uitschakelt.

Succes
Pagina: 1