Ik heb in mijn nieuwe aldi pc een blauwkleurig pci slot zitten (waar je de kaart in moet pluggen). Is er een verschil met een witte en een blauwe? In de blauwe zit een tv-kaart.
Raadpleeg het handleidingsboekje
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ehm...je kunt 2 dingen doen:
1. Check de website van de fabrikant of...
2. Check het boekje
2. Check het boekje
[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 26-03-2004 11:49 ]
volgens mij is dat het euh. hoe heette dat kreng ook weer.
asus feature slot ofzo?
iig een slot waar op simpelere manier wifi kaarten ofzo in konden worden gestoken.
volgens mij wel een asus speeltje.
t belangrijkste: je kan m iig gewoon als pci slot gebruiken
asus feature slot ofzo?
iig een slot waar op simpelere manier wifi kaarten ofzo in konden worden gestoken.
volgens mij wel een asus speeltje.
t belangrijkste: je kan m iig gewoon als pci slot gebruiken
Verwijderd
RTFMBuzz_Lightyear schreef op 26 maart 2004 @ 11:49:
Ehm...je kunt 2 dingen doen:
2. Check het boekje [afbeelding]
Verwijderd
Ik wil het wel vertellen hoor: voor geluidskaarten, zorgt ervoor dat je geen rare effecten krijgt (tikken kraken)
Correctie: dat heb ik niet "letterlijk" gezegd!
Verwijderd
Asus Spacelink ding, speciaal voor draadloos netwerkgebeuren (Bluetooth, 802.11a, 802.11b).
Medion gebruikt volgens mij altijd MSI borden. Dat blauwe ding is ook een PCI slot (exact dezelfde grootte enz), maar waarom ie nou blauw is heb ik me ook altijd afgevraagd.
Als er geen handleiding bij het mobo was geleverd, dan kun je hem alsnog van de website van de mobofabrikant downloaden 
In ieder geval blijkt hieruit op geen enkele manier dat je ook maar vooronderzoek hebt gepleegd. Dat is hier op GoT niet de bedoeling. Lees voortaan de tekst boven New Topic eer je een topic opent.
In ieder geval blijkt hieruit op geen enkele manier dat je ook maar vooronderzoek hebt gepleegd. Dat is hier op GoT niet de bedoeling. Lees voortaan de tekst boven New Topic eer je een topic opent.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()