LAATSTE!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-08 23:21
Op de FAQ voor tv-outs heb ik allang gekeken!!! Omdat er zoveel verschillende SVHS-kabels/aansluitingen zijn vraag ik me juist af OF ik ergens een kabel kan kopen voor die van MIJ of dat ik juist gelijk terug naar m'n leverancier moet!!! Scheelt een hoop zoek tijd en neem maar van mij aan dat ik al aardig wat zoekwerk heb verricht!!

Waar is een forum anders voor??? Misschien zijn er juist mensen die hier binnen no-time een antwoord op kunnen geven waar ik zo'n kabel kan halen en of het ECHT mogelijk is dat ik hem in een winkel kan kopen of dat ik terug moet naar mijn leverancier!!!!

Greetz,

JD

P.s. [afb] http://www.members.lycos.nl/roadrunner83/Rotzooi/tv-out.jpg [/afb]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
ReemF schreef op 26 maart 2004 @ 11:16:
Road-runner83, even een nieuw topic aanmaken na een slotje is niet de bedoeling. Er zijn inderdaad verschillende tv-outs, vandaar ook deze sticky bovenaan V&B: De grote tv-out FAQ. Ga er dus eerst zelf mee aan de gang, zoek dingen uit, informeer over verschillende kabels enzovoort, voordat je een topic opent. Deze gaat iig ook dicht.
Lees dat nou eerst eens, is echt niet om je te pesten ofzo :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb je ReemF in "TV-OUT TI4600 CLUB3D" eigenlijks wel gelezen :?

TR done

[ Voor 16% gewijzigd door GGS_VR6 op 26-03-2004 11:34 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Road-runner83, wat is er onduidelijk aan mijn sluitmessage in je vorige topic? Gebruik alsjeblieft de search, bel tech-shops en computerwinkels op, zoek uit welke aansluitingen en kabels er zijn. Oftewel: toon eigen inzet, wees eens niet zo lui!

LinkedIn
Instagram

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en alle bijbehorende gedeelten. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en dat maakt het surfen voor ons allemaal alleen maar prettiger ;)

[ Voor 50% gewijzigd door BalusC op 26-03-2004 11:35 ]

Dit topic is gesloten.