JVC QP-F10AL

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-08 19:51
Dit is 1 van de nieuwe homecinemasets van JVC _/-\o_ . Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die deze al hebben en hun mening over deze set kunnen geven. Dit aangezien er nog geen reviews over te vinden zijn op inet.

De specs:

XV-N412S DVD-videospeler
• Ondersteunde systemen: DVD-Video, DVD-RW (Video formaat), DVD-R, CD, SVCD, VCD, CD-R/RW, WMA/MP3/JPEG digitale foto's (CD-R/RW)
• PAL Progressive Scan compatibiliteit
• Digital Direct Progressive Scan uitgang
• Ultra-high-performance 1-chip AV decoder met Adaptive Geometrical Chroma Mapping
• 192 kHz/24-bits audio D/A converter
• 12-bits/108 MHz video D/A converter
• DigiPure
• Express Play Start
• Rolling Pickup
• VFP (Video Fine Processor): 7 parameters met 2 presets en 2 handmatige instellingen
• GUI (Graphical User Interface) met hoge resolutie
• SCART met RGB
• ZOOM Play (6 stappen)
• NTSC weergave op PAL TV
• Stijlvol en slank ontwerp: slechts 44 mm hoog

RX-F10S Home Cinema Control Receiver
• Stereo: 2 x 100 W, 6 ohm bij 1 kHz, bij 10% THD; surround: 6 x 100 W, 6 ohm bij 1 kHz, bij 0,8% THD
• Hybrid Feedback Digital Amp
• Smart Surround Setup versie 2.0
• Dolby Digital EX/Dolby Digital/DTS/DTS-ES (Discrete6.1/Matrix6.1)/DTS NEO:6/DTS 96/24/Dolby Pro Logic II decoders ingebouwd
• Geschikt voor DVD multi-channel audio (5.1 kanaals ingangen)
• Virtual Surround Back
• 3D-PHONIC
• Audio Position
• DAP voor multi-channel digitale bronnen: THEATER 1/THEATER 2/HALL 1/HALL 2/DANCE CLUB/LIVE CLUB/PAVILION
• DAP voor 2-kanaals bronnen: MONO FILM/THEATER 1/THEATER 2/HALL 1/HALL 2/DANCE CLUB/LIVE CLUB/PAVILION/ALL CH STEREO
• DSP digitale equaliser
• Video: drie 21-pins SCART ingangen
• Video (component): 2 ingangen en 1 uitgang
• 3D hoofdtelefoon
• Oplichtende A/V-STB afstandsbediening voor meerdere merken
• Luidspreker aansluitingen en kabellabels met kleurcode voor een snelle installatie

SP-XF10 Luidspreker systeem
Voor/midden
• 5,5 cm full-range conus luidspreker x 2
• Basreflex systeem
• Magnetisch afgeschermd
Surround
• Omnidirectioneel model
• 8 cm full-range conus luidspreker
• Basreflex systeem
• Magnetisch afgeschermd
SP-SB100 Surround achter luidspreker (optie)
• Omnidirectioneel model
• 8 cm full-range conus luidspreker
• Basreflex systeem/magnetisch afgeschermd
SP-DWF10 Actieve subwoofer
• Hoog efficiënte PWM digitale versterker (100 W)
• Basreflex systeem
• Magnetisch afgeschermd
• 16 cm conus woofer
• RCA/cinch ingang
• Auto Power-On/Standby

http://www.jvc.nl/product.php?id=QP-F10ALE&catid=85

Afbeeldingslocatie: http://www.jvc.nl/images/photo/101532_qp-f10al_e.jpg

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 10:56
Ik mis SACD/DVD-A.
Ik dacht dat dat tegenwoordig normaal was.
In wat voor prijsklasse zit dit systeem?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Flint schreef op 26 maart 2004 @ 13:35:
Ik mis SACD/DVD-A.
Ik dacht dat dat tegenwoordig normaal was.
In wat voor prijsklasse zit dit systeem?
SACD is van sony ... dus die zal je wel alleen maar in sony's tegenkomen.

Audio DVD..tja.. het is wel een standaard he..de DAC's zien er uit als of ze het aankunnen...

There is no place like ::1

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-07 00:50
Ik heb op dit moment de (volgens mij) voorganger van deze set, namelijk de QP-111AL. Spijt heb ik zeker niet van de aankoop, eerst even proeven aan het hele HT-gebeuren kan geen kwaad. Maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt en wat meer sets hebt gehoord, wil een mens toch altijd meer :Y).

Toen ik mijn set kocht was ik 15 jaar, dus had sowieso niet veel geld te besteden. Maar nu anderhalf jaar later, heb ik mijn nieuwe set al bijna helemaal bij elkaar gezocht en gaat mijn huidige in de verkoop.

Kortom, als eerste set kan dit geen kwaad. Bevalt het, dan bevalt het. Wil je hierna meer, dan kun je zoiets makkelijk verkopen en met maar een paar honderd euro verlies naar je volgende set 8-).

[Edit] @Flint: Hij kost rond de € 750,--.

[ Voor 4% gewijzigd door SpleeffY op 26-03-2004 13:38 ]

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 10:56
swampy schreef op 26 maart 2004 @ 13:37:
[...]

SACD is van sony ... dus die zal je wel alleen maar in sony's tegenkomen.
Nee joh :)
Misschien dat ze licentie kosten moeten betalen, maar andere merken mogen 't ook gebruiken hoor :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Flint schreef op 26 maart 2004 @ 14:03:
[...]

Nee joh :)
Misschien dat ze licentie kosten moeten betalen, maar andere merken mogen 't ook gebruiken hoor :)
Nou ja, echt aan slan doet het SACD formaat nog niet! En ja, als je licentiekosten wilt betalen kun je de techniek in je DVD speler gebruiken... alleen doen niet veel fabrikanten dat.

There is no place like ::1

Verwijderd

SpleeffY schreef op 26 maart 2004 @ 13:37:
Ik heb op dit moment de (volgens mij) voorganger van deze set, namelijk de QP-111AL.
Tussen de QP 111/112 zat nog de QP-ES 1 / ES 3

Ik heb vandaag voor het eerst de QP-ES 5 gezien. Mooi ding, pal progressive scan, MPEG-4 support :)

Klonk leuk, vond alleen de achterspeakers er wat raar gevormd uit zien...

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-08 19:51
SpleeffY schreef op 26 maart 2004 @ 13:37:
Ik heb op dit moment de (volgens mij) voorganger van deze set, namelijk de QP-111AL. Spijt heb ik zeker niet van de aankoop, eerst even proeven aan het hele HT-gebeuren kan geen kwaad. Maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt en wat meer sets hebt gehoord, wil een mens toch altijd meer :Y).

Toen ik mijn set kocht was ik 15 jaar, dus had sowieso niet veel geld te besteden. Maar nu anderhalf jaar later, heb ik mijn nieuwe set al bijna helemaal bij elkaar gezocht en gaat mijn huidige in de verkoop.

Kortom, als eerste set kan dit geen kwaad. Bevalt het, dan bevalt het. Wil je hierna meer, dan kun je zoiets makkelijk verkopen en met maar een paar honderd euro verlies naar je volgende set 8-).

[Edit] @Flint: Hij kost rond de € 750,--.
Ik heb dit setje toch maar besteld :*) , maar de prijs die ik ervoor zal betalen is € 620,-- excl € 3,-- verwijderingsbijdrage.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

je hebt hem besteld zonder luisteren? Slim :o.. dat is toch meer de bedoeling als je iets koopt, niet op een forum gaan vragen "is het wat?"

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.