Toon posts:

Patience op diskette

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag patience op diskette zetten zodat mijn vader het op z'n werk kan spelen in de vrije uurtjes. Nu heb ik vorige week simpelweg sol.exe op diskette gegooid, maar dat werkt daar dus niet. Nu weet ik niet of dit komt omdat ik patience van Windows XP op diskette heb gegooid terwijl hij d aar Windows 98 heeft, of omdat patience meer bestanden nodig heeft?

Zou iemand me dit kunnen vertellen?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 14:49
Hoe lief het ook lijkt, dit komt toch in de buurt van het omzeilen van allerlei systeembeheermaatregelen om software te draaien die eigenlijk niet mag....
(denk aan msn op school...)

Maar toch, sol.exe op een floppy zetten zou op zich gewoon moeten werken eigenlijk. In hoeverre 'werkt het daar dus niet'? Wat doet 'ie niet? Krijg je een foutmelding?

Misschien mogen er geen exe's vanaf floppy uitgevoerd worden of zoiets?

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

voor je vader he :O

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22
Er zijn genoeg freeware patience's op inet te vinden.. Download die, geen probleem toch?

Ennuh doe allemaal niet zo stom, hij leeched geen 13373 warez, maar patience heur..

Verwijderd

behalve sol.exe staat er in de map ook nog een vaag bestand dat sol.bin of sol.dll heet ofzo iets. Die moet je ook hebben. Er hoort in ieder geval nog een bestandje bij dat weet ik zeker.

of gewoon googlen he http://www.google.nl/sear...tience&btnG=Google+zoeken

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 13:57 ]

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Er is nog iets dat heet cards.dll. Dit dll file bevat de plaatjes van de kaarten. Ergens in je windows dir of eronder, hier op mijn werk is het in de system32

En misschien zijn er nog meer files, vraag even naar de foutmelding, meestal wordt er wel iets geroepen over welke files het prog mist

Everything is better with Bluetooth

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Tobiel - ik kan niet echt uithalen wat je nu zelf al geprobeerd hebt - je kan bijvoorbeeld niet eens de foutmelding exact geven, en dat is toch echt niet handig :)

Verder - ik weet dat veel netwerk- / systeembeheerders liever niet hebben dat mensen gaan experimenteren met het installeren van bestanden - als je applicatie echt iets toevoegd neem het dan gewoon even op met je systeem beheerder :)

Dit topic ga ik dan ook sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.