[PHP/HTML] Alternatieve editor: EmEditor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Voor webdevelopen gebruikten wij altijd UltraEdit of Textpad. Sinds kort ben ik aan het testen met de jongste telg uit de EmEditor familie: EmEditor Pro 4.0.

Om heel eerlijk te zijn ben ik best vrij enthousiast! Het is klein, snel en goed aan te passen. Veel uitbreidingsmogelijkheden dmv plugins en macro's. Het is, vooral in vergelijking met Zend Studio, nog niet volmaakt, maar als veel mensen het gaan gebruiken, komen er vanzelf goede extensions/plugins/macro's.

Ik heb mijn PHP Wordfile (alles t/m PHP 5 RC1) en de Kleurinstellingen in een bestandje online gezet, zie: http://www.bertslagter.nl/index.php?pid=18 .

Wat vinden jullie ervan?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit.. ik gebruik echter al heel lang eclipse voor mijn php scripts.. en java en c etc..

werkt voor mij nu iets prettiger.. in eclipse zit nl ook een erg fijne cvs plugin.

verder ziet het er erg mooi uit moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Ziet er inderdaad zeer goed uit.. Meteen maar effe een Academic License aangevraagd..

Thanks voor de tip :)

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er waren mensen bezig met een php addin voor visual studio .net... ik kan alleen niet meer vinden wie dat nou waren, het stond in microsoft.private.vsip.general, maar het bericht is verwijderd 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mijn huidige editor niet vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

jcx software, dat was 'm ja :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:11

Gertjan

mmmm, beer...

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:32:
Ziet er goed uit.. ik gebruik echter al heel lang eclipse voor mijn php scripts.. en java en c etc..

werkt voor mij nu iets prettiger.. in eclipse zit nl ook een erg fijne cvs plugin.

Ik gebruik op het moment ook Eclipse. Werkt fijn icm de PHP plugin van sourceforge. En een must: sftp-plugin van Klomp :). Nadeel alleen vindt ik dat het vrij traag is met opstarten en afsluiten en af en toe (vooral na lange inactiviteit) lang nodig heeft om "wakker te worden" :). Doet een beetje log aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Hm die PHP voor VS.Net vind ik er niet echt overtuigend uitzien eigenlijk :P. Maar wel grappig dat ze daarmee bezig zijn.

Wat eigenlijk leuk zou zijn, is als veel PHP gebruikers 1 specifieke editor gaan gebruiken, zodat er een beetje achterban ontstaat. Dan komen er vanzelf goeie plug-ins, goeie macro's, etc..

En daarom dacht ik dat EmEditor wel potentie had, je kan namelijk makkelijk uitbreidingen maken :). Dat is bij VS.Net natuurlijk niet. Nog even daargelaten dat VS.Net een hoop $ kost :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:32:

Ik zal Eclipse dan ook eens bekijken :). Wij gebruiken SVN en geen CVS, dus dat zal voor mij geen reden zijn ;).

Edit: Heb eclipse al een keer getest, maar is gemaakt in Java en was erg traag en ik vond het onhandig. Maar misschien is het intussen verbeterd..

[ Voor 15% gewijzigd door Burat op 26-03-2004 18:37 ]

Pagina: 1