Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
werkt voor mij nu iets prettiger.. in eclipse zit nl ook een erg fijne cvs plugin.
verder ziet het er erg mooi uit moet ik zeggen
Thanks voor de tip
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik gebruik op het moment ook Eclipse. Werkt fijn icm de PHP plugin van sourceforge. En een must: sftp-plugin van KlompVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:32:
Ziet er goed uit.. ik gebruik echter al heel lang eclipse voor mijn php scripts.. en java en c etc..
werkt voor mij nu iets prettiger.. in eclipse zit nl ook een erg fijne cvs plugin.
Wat eigenlijk leuk zou zijn, is als veel PHP gebruikers 1 specifieke editor gaan gebruiken, zodat er een beetje achterban ontstaat. Dan komen er vanzelf goeie plug-ins, goeie macro's, etc..
En daarom dacht ik dat EmEditor wel potentie had, je kan namelijk makkelijk uitbreidingen maken
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik zal Eclipse dan ook eens bekijkenVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:32:
Ziet er goed uit.. ik gebruik echter al heel lang eclipse voor mijn php scripts.. en java en c etc..
Edit: Heb eclipse al een keer getest, maar is gemaakt in Java en was erg traag en ik vond het onhandig. Maar misschien is het intussen verbeterd..
[ Voor 15% gewijzigd door Burat op 26-03-2004 18:37 ]