Toon posts:

[WINRAR 3.30] Overwacht einde van archief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een programma (2 cd's) gedownload (natuurlijk uiterst legaal ;), maar winrar geeft bij beide cd's aan: "Overwacht einde van archief".
Valt hier iets aan tedoen?

Ik heb helaas een nederlandse versie van WINRAR, dus ook de nederlandse foutmelding, zodat zoeken weinig resultaat opleverde.

Alvast bedankt.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:15
"unexpected end of archive" en daar kun je, zoals je zelf al kunt bedenken, niks anders aan doen dan de rest "kopen".

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Download een .svf checker en kijk daarmee of alle bestanden goed gedownload zijn :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54
Oftewel je mist een paar rar bestanden :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

Dan is er een (of meerdere) delen van je rar niet goed.

Ik neem aan dat je 2 keer iets van 40 rar's gedownload hebt? Kijk dan even naar de bestandsgrootte per rar. Over het algemeen is die rond de 15mb, in ieder geval voor elke rar hetzelfde.

Als er nu eentje tussenzit met een afwijkende grootte, dan is de kans groot dat die niet in orde is, en dat je hem even opnieuw moet downloaden.

Geldt natuurlijk niet voor de laatste, die is bijna altjid kleiner.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zijn het zip of rar files? Indien het zip-files zijn zou je eens moeten proberen om ze uit te pakken met Winzip 9. Soms wil dat nog weleens helpen.

They made me do it.

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 09:29

Schonhose

Retro Icoon

Heb je PAR bestanden erbij? Kun je het dan repareren met QuickPar?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Pagina: 1